Tavasszal megsokszorozódik a közutakon a traktorok száma, hiszen a vetési munkálatok még tartanak.
Tízezres spórolásért tuti váltunk Ötből négy magyar autós elégedett ugyan a jelenlegi biztosítójával, de éves szinten ötezer forintos megtakarítás esetén már váltana.
"Az ügyfelek 80%-a teljesen elégedett jelenlegi biztosítójával, tehát az idei kötelező felelősségbiztosítási kampány alatt sem fontolgatja a szolgáltató váltást. Azonban, ha a kalkuláció során akár csak ötezer forintot is spórolhat, az autósok 43%-a máris gond nélkül váltana biztosítót"- derül ki az AEGONdirekt.hu felméréséből.
A szolgáltató a hónap közepén, az interneten végzett nem reprezentatív, ugyanakkor több mint tízezer felhasználó által kitöltött kérdőíves kutatásból érdekes kép körvonalazódik a hamarosan következő novemberi biztosítóváltással kapcsolatban.
A megkérdezettek 43%-a már ötezer forint megtakarítás esetén is más biztosítót választana magának, tízezer forintos spórolási lehetőségnél pedig már 98% veszi fontolóra a cserét. A kgfb megkötésnél, kötelező jellegéből adódóan, még mindig az ár az elsődleges szempont. Az elmúlt évek tapasztalatai azt mutatják, hogy pár száz forintos eltérésnél az ügyfelek inkább a drágább társaság javára döntenek, mérlegelve az ár illetve a szolgáltatás arányát.
A gépkocsi tulajdonosok négyötöde nem teljesen biztos abban, hogy mikor tud biztosítót váltani. Aki ugyanis 2010-ben vásárolta meg kocsiját, annak már nem november a határidő, hanem a gépkocsi vásárlástól számított egy év lesz a váltás időpontja. A folyamatos tájékoztatás ellenére is hiányos a tudás arról, hogy a kgfb piacon milyen széleskörű a választék és, hogy a biztosítók milyen komoly árversenyt folytatnak az ügyfelekért. Azzal, hogy az AIM kivonult a magyar piacról 60-80 ezer ügyfél marad szolgáltató nélkül, akik számára idén ősszel kötelező lesz a váltás.
A felmérés a casco-biztosítás kötési motivációra is kitér. A casco szerződéssel is rendelkezők fele tart a közlekedési balesettől, a második helyen 30%-kal a törés veszélye áll, majd ezt követi az elemi kár és a rangsor legvégén pedig a lopástól való félelem szerepel. Az ijedtség ellenére mégis nagyon kevesen rendelkeznek casco biztosítással, ennek oka, hogy ez a szolgáltatás még mindig sokak számára drága: a piacon most tapasztalható évi átlagosan 70-90 ezer forintos díj igen megterhelő. Valószínű, hogy az alacsony kötelező díjak mellett több társaság extra kedvezményekkel és akciókkal próbálja majd az ügyfeleket casco váltásra is ösztönözni.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Szlovákiában is megkezdi működését a Genertel
Háromévnyi sikeres működés után a legnagyobb magyar direkt biztosító, a
Genertel.hu, Szlovákiában is megkezdi működését. Ősztől már a szlovák
autósok is megköthetik kötelező gépjármű-felelősségbiztosításukat olyan
biztosítónál, ahol az ügyintézés kizárólag telefonon és interneten
bonyolítható le. A Genertel.sk az első direktbiztosító Szlovákiában,
amely a Genertel.hu önállóan működő fióktelepe, független szlovákiai
vezetéssel.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Komoly lépéseket sürget a Balatonnál Navracsics Tibor
- Nem is akármilyen telefonnal jelentkezik a piacon egy Európában közkedvelt autógyártó
- Kiderült, mikor adják át a legújabb hazai autópálya-szakaszt
- Gazdasági elemzők az Arénában: a „másnaposság” után hamarosan dinamikus pályára állhat a magyar gazdaság
- Jön a vége: nem lehet megúszni a külföldi autós szabálytalanságokat
- Vigyázat, már támadnak a pénzkicserélős csalók is – erre kell figyelni