A rendkívüli időszak a húsvéti ünnep miatt április 2-án éjfélig tart.
A biztosítások piacán is érződik a koronavírus hatása. Egy friss kutatás szerint a megkérdezettek 20 százaléka kifejezetten a járványhelyzet hatására kötött új biztosítást. Emellett az is megfigyelhető, hogy a jelenlegi helyzetben egyre többen választanának az online lehetőségek közül.
Továbbra is bizalmi kérdés a biztosítás, ezért sokan személyesen, tanácsadójuknál intézik a szerződéskötést, egyre többen nyitnak viszont az online megoldások felé is, derült ki az OTP Mobil legfrissebb, reprezentatív kutatásából. A megkérdezettek 47 százaléka az elmúlt évben már online kötötte meg biztosítását, ami a váratlan életesemények leküzdésében segítette őket, ugyanis a válaszadók közel ötöde a járványhelyzet miatt kötött új biztosítást. Tízből egy ember a közvetlen környezetében bekövetkezett változás miatt, de jelentős részüknél személyesen történt olyan váratlan esemény, ami miatt felértékelődött a szemében a biztosítások fontossága.
- mondta el Benyó Péter a Simple-t fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil ügyvezetője, és hozzátette: "Azt a tendenciát is látjuk az eredmények tükrében, hogy az online lehetőségeken belül egyre többen különböző megoldásokra is nyitottak: bár sokan elsősorban a biztosító oldalát használják az ügyintézésre, egyre népszerűbbek a mobilalkalmazások is, a lakosság egytizede már kifejezetten ezt a felületet preferálja."
Sokan továbbra is vonakodnak ezektől a megoldásoktól; de már csak a megkérdezettek negyede ragaszkodik a személyes ügyintézéshez. Ennek okait is megpróbálta feltárni a kutatás: a legtöbben, a megkérdezettek 45 százaléka megszokásból intézi személyesen a biztosításkötéssel kapcsolatos ügyeit, 42 százalék pedig szívesen kér tanácsot szakemberektől. A kutatás rámutatott, hogy az emberek közel fele preferálja az online megoldásokat, 19 százalékuk pedig a járványhelyzet óta tért át az online ügyintézésre.
A felmérés szerint a legnépszerűbb biztosítástípus, az ügyintézés formájától függetlenül a lakás-, az élet-, valamint a gépjármű-biztosítás - ezekkel a lakosság közel fele rendelkezett már életében. Ezen felül a megkérdezettek negyede kiemelte még a nyugdíj- és egészségbiztosítást is. Az eseti utasbiztosítás is népszerű opció, amit a lakosság 38 százaléka kötött már eddigi élete során.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Elköltözik Szemesről a legendás balatoni filmfesztivál
- Újabb drón roncsait találták meg román területen
- Ukrán erőműveket támadtak az oroszok, miközben Lavrov a biztonsági garanciákról beszélt
- Fábián László: nem elérhetetlen cél a kétszáz fős magyar csapat a párizsi olimpián
- Félhavi eső szakadt több hazai térségre
- Áprilistól nem vizsgálják, sért-e szankciót Észak-Korea