Az idei szezonban naponta és személyenként átlagosan 870 forint körül alakul a síbiztosítás díja, ami mintegy 3 százalékkal haladja majd meg az előző szezon 845...
A téli időszakban kötött utasbiztosítások terhére bejelentett káresetek több mint 70 százaléka síbalesetből ered, jellemzően törés, rándulás, zúzódás miatt. Szakértők éppen ezért azt tanácsolják hogy ha bekövetkezik a baj, lehetőség szerint mielőbb vegyék fel a kapcsolatot a biztosítótársasággal, amely az ilyenkor kötelező protokoll szerint szervezi meg az orvosi ellátást vagy adott esetben a műtétet, hazaszállítást.
A téli sportok szerelmeseinek körében a legnépszerűbb úti cél még mindig Ausztria, az erre az időszakra kötött utasbiztosításokkal kapcsolatos kárbejelentések 72 százaléka pedig síbaleset miatt érkezik hozzájuk. A hívások 28 százaléka köthető csupán olyan egyéb károkhoz, mint betegség, poggyászkár, a síbérlet elvesztése vagy a gépjármű meghibásodása - adta hírül közleményében a MAPFRE Asistencia.
Síbaleset esetén a mentők értesítése mellett nagyon fontos, hogy a lehető leghamarabb értesítsük az érintett biztosítótársaságot is, a diszpécserek és az ügyeletes orvosok pedig a hivatalos protokoll szerint azonnal felveszik a kapcsolatot az ápolásunkat végző kórházzal, szakrendelővel. A biztosító orvosa és a helyi ellátó intézmény szakemberei közösen egyeztetnek többek között a gyógykezelés helyszínéről, a szállítás módjáról és idejéről, illetve arról, hogy utasbiztosításunk mire nyújt fedezetet.
Lényeges, hogy bármikor ér minket baleset, a diszpécserszolgálat minden napszakban hívható, így nem kell attól tartanunk, hogy egy éjszakai síelés során már nem kapunk segítséget, ha bekövetkezne a baj. Az OVB Vermögensberatung Kft. véleménye szerint egyébként az utasbiztosítás mellé érdemes kiváltani az Európai Egészségbiztosítási Kártyát (EEK), amivel az adott ország állami intézményeiben gyorsabb és gördülékenyebb a betegfelvétel, hiszen így ugyanazok a jogok illetnek meg bennünket, mint a szóban forgó európai ország állampolgárait (nem kell megvárnunk, amíg a kórház és a biztosító a szerződésünk adatait egyezteti). Tudni kell azonban, hogy egyes országokban az Európai Egészségbiztosítási Kártya nem fedezi teljeskörűen az orvosi ellátás költségét, illetve bizonyos gyógyszerekért, gyógyászati segédeszközökért (járókeret, mankó) fizetni kell. Ilyenkor is nagy segítség az utasbiztosítás, amely mindezeket utólag megtéríti - hívják fel a figyelmet a szakértők.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








