A szakszervezet szerint legalább 118 ember biztosan távozott, miközben a cég nyereséges évet zárhatott.
Télen a legkevesebb a depressziós ember és ilyenkor ritkább az öngyilkosság is - írja az Infostart. A rosszkedv, szomorúság és elkeseredettség viszont nem egyenlő a depresszióval. Nem csak idősek, de fiatalok is küzedenek lelki megpróbáltatásokkal, és fordulnak emiatt segítséghez.
A rosszkedv, a szomorúság, az elkeseredettség, a magányosság orvosi értelemben nem depresszió - hívta fel a figyelmet Rihmer Zoltán Széchenyi-díjas pszichiáter, a Magyar Tudományos Akadémia Elméleti Orvostudományi Bizottságának tagja az Inforádiónak. A betegség a lakosság 3,5-4 százalékát érinti, ez jóval több mint 300 ezer ember, és körülbelül a felük kap gyógykezelést - tette hozzá a szakértő.
Az ünnepek alatt megélt magány ront az elszenvedő állapotán, bár létezik téli depresszió, viszonylag ritka. A betegség tünetei leggyakrabbak tavasszal és kora nyáron jelentkeznek - emelte ki Rihmer Zoltán. Az öngyilkosságok száma szintén télen a legritkább - jegyezte meg a pszichiáter. Az egész adventi időszakban, karácsonykor és szilveszterkor is sok hívás érkezik a lelki segély szolgálatokhoz, de nem annyi, mint a nyári időszakban.
- tájékoztatta a rádiót Dudás Erika, a Magyar Lelki Elsősegély Telefonszolgálatok Szövetségének szakmai alelnöke. Júliusban kiemelkedően sokan, 20 ezren keresték fel a szervezetet - tette hozzá. Idén sokkal több volt azoknak az embereknek a hívása, akik magányosak, illetve valamilyen érzelmi problémával küszködnek.
Elsősorban idősek hívják őket, akik egyedül maradtak, társuk már nincs velük, de a fiatalabb korosztályokból is telefonálnak, akik párkapcsolati problémákkal küzdenek, esetleg túlhajszoltak és elfáradtak év végére.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








