A társadalombiztosítási kifizetőhelyek számára válik elérhetővé egy új elektronikus felület.
A csütörtöki vihar miatt minimális kárbejelentés érkezett a biztosítókhoz péntek délutánig, de a júliusi viharkárok ezres nagyságrendűek az egyes biztosítóknál, a kár pedig van ahol az egymilliárd forintot is meghaladja - közölték a biztosítók pénteken az MTI-vel.
Az Aegon Magyarország, ehhez a biztosítóhoz a július 8-i, és az azt követő viharok miatt eddig 11 694 kárbejelentés érkezett, a károk értéke mintegy 1,6 milliárd forint. Az átlagos kár 139 ezer forint. A nagy összegűnek számító - egymillió forintnál nagyobb - károk 170-re rúgnak. A legtöbb kárbejelentés Budapestről, Pest megyéből és Fejér megyéből érkezett.
A Groupama Biztosítóhoz a július 8-i viharok miatt 7630 lakásbiztosítási kárbejelentés érkezett, a károk becsült összege megközelíti az egymilliárd forintot. A károk 80 százalékát már felmérték a szakértők. Ehhez a biztosítóhoz a július 17-18-i viharral kapcsolatban eddig 881 kárbejelentést tettek az ügyfelek, ezek becsült kárösszege 75 millió forint. A csütörtöki lokális vihar miatt - amely elsősorban Budapestet, Nógrád- és Heves megyét érintette - eddig csak néhány kárbejelentés történt, ezek becsült kárértéke 4 millió forint.
Az Allianz Biztosítóhoz a július 8-i viharral kapcsolatosan 6500 kárbejelentés érkezett, a károk értéke meghaladta az 500 millió forintot. A július 17-i viharral kapcsolatosan pedig a bejelentett több mint 850 kár értéke megközelíti a 60 millió forintot.
A csütörtöki vihar miatt eddig Budapestről, valamint Berettyóújfaluból és Edelényből, illetve ezen települések környékéről érkeztek bejelentések, de pontosabb adatok csak hétfőn várhatók - közölte a biztosító az MTI-vel.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








