2010. július elsejétől dr. Salamon Károly tölti be az MKB Életbiztosító, valamint az MKB Általános Biztosító elnök-vezérigazgatói pozícióját. Raveczky Zsolt, a korábbi vezető az Erste Biztosítóhoz távozik - jelentette be a társaság mai sajtótájékoztatóján dr. Balogh Imre, az MKB Bank vezérigazgató-helyettese.

Salamon Károly
Salamon Károly - aki 2006 és 2008 között az Allianz Hungária Biztosító elnök-vezérigazgatója volt - a tartós növekedés és a stabilitás fontosságát hangsúlyozta bemutatkozásakor. A két biztosító 2009-ben 3 milliárd forintos díjbevételre tett szert, ugyanakkor idén ennek akár a háromszorosa is elérhető a tervek szerint.
A két tulajdonos, a Versicherungskammer Bayern Group és az MKB Bank összesen 26 millió eurót költ a két biztosító tőkésítésére, ebből 8-10 millió euró van hátra, amit a jövő év végéig terveznek felhasználni.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








