Autószervizek szerint napokra megbénult az Allianz kárrendezési rendszere. A biztosítótársaság ezt cáfolja, indoklásuk szerint csupán a rendszer átszervezése okozott zökkenőket -írja a Napi Gazdaság.
Gépjárműjavító cégek egybehangzó állítása szerint napokra megbénult az Allianz Hungária Biztosító Zrt. kárrendezési rendszere. Az érintett szervizek szerint a kárrendezés ügymenete olyannyira lelassult, hogy az már működésüket és a javítást is hátráltatta. A problémáról a Gépjármű-márkakereskedők Országos Szövetsége is értesült, az ügy tisztázása érdekében soron kívüli tárgyalást kezdeményeztek az Allianz vezetőivel.
A biztosító ugyanakkor határozottan visszautasította azokat az állításokat, amelyek szerint leállt volna a társaság informatikai rendszere. A Napi Gazdaságnak elmondták, hogy a kárrendezési folyamat átszervezését megelőző néhány napban a szervizek beküldött anyagainak visszaigazolása csúszott, ezt próbálják meg egyesek az Allianz Hungária üzleti hírnevének rontására felhasználni. Velük szemben az esetleges jogi eszközökkel történő fellépés lehetőségét fontolgatja a cég.
A Napi úgy értesült, hogy a kárrendezésre vonatkozó anyagokat előbb Budapestről Győrbe, majd Győrből ismét Budapestre szállították. Az Allianz ezt az információt üzleti titokra hivatkozva nem kommentálta. A biztosító sajtóosztálya szerint az átszervezés az ügyfelek és a szerződött partnerek számára gyorsabb ügyintézést eredményez majd, és főként a fővárosban teszi majd jóval egyszerűbbé az ügyfelek számára a kárrendezést.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








