Autószervizek szerint napokra megbénult az Allianz kárrendezési rendszere. A biztosítótársaság ezt cáfolja, indoklásuk szerint csupán a rendszer átszervezése okozott zökkenőket -írja a Napi Gazdaság.
Gépjárműjavító cégek egybehangzó állítása szerint napokra megbénult az Allianz Hungária Biztosító Zrt. kárrendezési rendszere. Az érintett szervizek szerint a kárrendezés ügymenete olyannyira lelassult, hogy az már működésüket és a javítást is hátráltatta. A problémáról a Gépjármű-márkakereskedők Országos Szövetsége is értesült, az ügy tisztázása érdekében soron kívüli tárgyalást kezdeményeztek az Allianz vezetőivel.
A biztosító ugyanakkor határozottan visszautasította azokat az állításokat, amelyek szerint leállt volna a társaság informatikai rendszere. A Napi Gazdaságnak elmondták, hogy a kárrendezési folyamat átszervezését megelőző néhány napban a szervizek beküldött anyagainak visszaigazolása csúszott, ezt próbálják meg egyesek az Allianz Hungária üzleti hírnevének rontására felhasználni. Velük szemben az esetleges jogi eszközökkel történő fellépés lehetőségét fontolgatja a cég.
A Napi úgy értesült, hogy a kárrendezésre vonatkozó anyagokat előbb Budapestről Győrbe, majd Győrből ismét Budapestre szállították. Az Allianz ezt az információt üzleti titokra hivatkozva nem kommentálta. A biztosító sajtóosztálya szerint az átszervezés az ügyfelek és a szerződött partnerek számára gyorsabb ügyintézést eredményez majd, és főként a fővárosban teszi majd jóval egyszerűbbé az ügyfelek számára a kárrendezést.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








