Körülbelül tízezerre tehető azoknak a száma, akiknek hiába volt érvényes kötelező felelőssé-biztosításuk, a csődbe ment MÁV Biztosító miatt mégis saját zsebből kell kifizetniük az általuk okozott károkat - írja a Magyar Nemzet.
Januártól változik a szabályozás, hazánkban működik egy úgynevezett kártalanítási számla, de ez sem segít az egykori MÁV Biztosító ügyfelein, most még nekik kell fizetniük a biztosítók helyett. Ebből az alapból ugyanis csak akkor fizetnek, ha a kárt okozónak egyáltalán nem volt érvényes kötelezője vagy ismeretlen.
A társaság volt ügyfelei sorra kapják a leveleket, melyekben az áll, hogy a biztosítón nem lehet behajtani az okozott károkat, ezért nekik kell azt megfizetniük.
Magyarországon korábban egy biztosító sem ment csődbe, így nem is alkottak jogszabályt erre az esetre - mondja Trunkó Barnabás, a Magyar Biztosítók Szövetségének elnöke. Hozzátette: létrehoztak egy úgynevezett garancialapot és ez már alkalmas lesz arra, hogy a fizetésképtelen biztosítók helyett is kártérítést fizessen.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Figyelmeztetés: veszélyes járművek bukkannak fel a hazai utakon
- Kissé kettészakad az ország – ezt tartogatja az időjárás
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát