Biztosításon spórolni nemcsak magánemberként szeret mindenki, hanem cégvezetőként is. Mielőtt bárki azt gondolná, hogy ez csak a kis vállalkozásokra igaz, sietünk leszögezni, hogy - sajnálatra méltó módon - a piacvezető "multik" is sokszor beleesnek az alulbiztosítottság csapdájába.
Leginkább a különböző vagyon- és felelősségbiztosításokon takarékoskodnak a cégek, személybiztosítást pedig szinte még egyáltalán nem vásárolnak. Egyrészt a biztosítások teljes mellőzése, másrészt az alulbiztosítottság jellemzi a piacot. Tehát minden cég vásárol valamilyen konstrukciót, leginkább a hitelintézetek vagy az üzleti partnerek nyomására, de ezek legtöbbször részben sem fedeznek egy esetleges kárértéket.
Szokatlan helyzet alakult ki tehát a hazai vállalkozások körében. Minden cég rendelkezik valamilyen vagyonbiztosítással, de ezek fedezete korántsem tükrözi a valós értéket. Személybiztosításokról pedig a legtöbb cégvezető még nem is hallott, nemhogy beépítené azokat a cég bérezési struktúrájába. Pedig egy jól összeállított biztosítási csomaggal sokat takaríthatna meg, és az alkalmazottai is elégedettebbek lehetnének. Hogyan valósítható meg mindez?
Motiválj biztosítással!
A kulcsszó: biztosítás mint béren kívüli juttatás. De mire is jó valójában a béren kívüli juttatás, és hogy kerül ide a biztosítás?
További részletek a Net Média Zrt. gondozásában megjelent Pénzügyi Útmutató 2008-ban. Egy kiadvány, amelyből szinte mindent megtudhat a hazai piacon található pénzügyi konstrukciókról.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Új ruhába öltöztetik Szoboszlai Dominikot, és nem is kevésért
- Június közepétől fizet osztalékot a részvényeseinek az Opus
- A hatóságok lefújták a magyar hegymászó himalájai expedícióját
- Kitört a tavaszi hókáosz Ausztriában
- Elszabadult, a forgalomban vágtázó lovak okoztak pánikot Londonban - videók
- Spekulánsok hajthatták fel az arany árát