Ismeretlen tettes ellen indítanak eljárást azok az internetes biztosításközvetítők, amelyeknek internetes portálját tegnap óta rendszeres túlterheléses támadások érik. A támadás időben egybeesett a 2008. évre vonatkozó kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) díjak meghirdetésével, amelyeknek kalkulációját az autósok jelentős hányada az adott társaságok oldalain végzi.
A Netrisk, a CLB és a Praeventio azután döntött a közös fellépésről, hogy világossá vált: a külső támadók által indított akció nem csupán egyes szolgáltatókat érint, hanem több online biztosításközvetítő cég működését is azonos módon akadályozza.
A három társaság hangsúlyozza: az összehangolt támadások nem csupán az adott szolgáltatókat, hanem a kgfb teljes rendszerét is komolyan károsítják. Az évente meghirdetett tarifák alapján minden évben csupán egy hónapja van az autósoknak arra, hogy eldöntsék, a következő évre terveznek-e biztosítót váltani. A mérlegeléshez a legkézenfekvőbb eszközt az online kalkulátorok jelentik, így ezek blokkolása autósok százezreinek információszerzési lehetőségeit korlátozza súlyosan. Ezért a társaságok remélik, hogy a hatóságok és az internetszolgáltató társaságok segítségével sikerül gyorsan felderíteni a támadások forrását.
A Netrisk, a CLB és a Praeventio fontosnak tartja kiemelni, hogy az ilyen jellegű akciók során a rendszerek adatbiztonsága sértetlen marad. A DDoS támadás célja ugyanis nem az adathalászat, hanem az, hogy a támadó rejtett programokkal megfertőzött számítógépek segítségével képes legyen egy időben olyan nagymértékű adatáramlást előidézni a szolgáltató szervere felé, ami annak lelassulását vagy akár lefagyását is okozhatja.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Komoly bírságot kapott az egyik hazai bank
- Eddig közel 400 ezer ajánlóívet igényeltek a jelöltek és jelölőszervezetek
- Dél-Magyarországon is egyre gyakrabban bukkan fel egy emberre is veszélyes galandféreg
- Babos Tímeáék döntősök Rouenban
- Andrej Babis: az illegális migráció rákbetegség, az uniós paktum nem gyógyítja
- Nagy Márton: önfenntartó társasággá kell válnia a Magyar Postának