A korábbi tendenciákhoz hasonlóan idén is az ingyenes hirdetések voltak a legkeresettebbek a használtpiacon, de nagy értékű áruk is szép számmal találtak gazdára.
Az egyik magyar használtautó-portál összegyűjtötte a 2024-es esztendő legjeit. Kiderül, melyik a top10 legkeresettebb modell, a legtöbb autóhirdetést március 22-én adták fel, a legaktívabb város Székesfehérvár és Kecskemét volt, a legmozgalmasabb nap keddre esett, de egy több mint 110 éves Ford T-modell, egy csaknem 900 millió forintos Bugatti és egy 1020 lóerős Tesla is a csúcsokat ostromolta.
"Év végi összesítésünkből kiderül, hogy az oldalunkon fellelhető járművek átlagéletkora 12,7 év, ami több mint 3 évvel alacsonyabb az országos átlagnál. Ettől az átlagtól nem kicsit eltérően a legidősebb modell egy csodálatos állapotban megőrzött, 1912-es évjáratú Ford T-modell volt, a legdrágább pedig egy 890 millió forintos Bugatti Chiron. Ez utóbbira még a kiugróan magas vételár ellenére is több mint 740 telefonos érdeklődés érkezett" – emelte ki Lőcsei Dániel, a Használtautó.hu brand managere.
Idén sorrendben leggyakrabban Opel Astrát, Volkswagen Golfot, Ford Focust, Volkswagen Passatot, Skoda Octaviát, BMW 3-as sorozatot, Suzuki Swiftet, Opel Corsát, BMW X-sorozatot és BMW 5-ös sorozatot hirdettek meg a portálon (a top10-re vonatkoztatva összesen több mint 205 ezret).
További érdekességek
- Március 22-én adták fel a legtöbb hirdetést (5200 db-ot), március 24-én nézték meg a legtöbb hirdetést (428 ezren), míg 2024-ben átlagosan keddenként történt a legtöbb hirdetésfeladás (3800);
- Idén Székesfehérvárott és Kecskeméten (36-36 ezer), valamint Nyíregyházán (27 ezer) adták fel a legtöbb autóhirdetést;
- A telefonos érdeklődések száma szerint a legnépszerűbb színek a következők voltak: fekete (880 ezer), fehér (746 ezer), ezüst (507 ezer), szürke (498 ezer), kék (300 ezer);
- Ha az összes, a Használtautó.hu-n található személyautó futásteljesítményét nézzük kilométerben, több mint 4,2 milliószor tudnánk megkerülni a Földet;
- Az oldalon megtalálható 3 legdrágább ritkaság: Bugatti Chiron (890 millió Ft), Ferrari SF90 Spider (265 millió Ft), Ferrari SF90 Strada (218 millió Ft);
- És végül a legnagyobb teljesítményű autó egy 1020 lóerős Tesla Model S Plaid, ami még mindig megtalálható az oldalon.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








