Az Építési és Közlekedési Minisztérium közölte, hogy a Strabag készre jelentette az M30-ast, kedden születhet döntés az átvételről.
Hivatalos: rengeteg új traffipaxot üzemelnek be Budapesten, kemény csekket kaphatnak a gyorshajtók
48 új sebességmérőt üzemel be Budapest önkormányzata. Karácsony Gergely szerint rendszerszintű probléma az életveszélyes gyorshajtás a városban.
48 új sebességmérő rendszert fog kihelyezni hamarosan Budapest önkormányzata – közölte Karácsony Gergely főpolgármester Facebook-oldalán. Az Árpád hídon történt halálos baleset kapcsán hozták meg a döntést: szombaton éjjek két, egymással versenyző autó közül az egyik nagy sebességgel kisodródott, és a szalagkorlát ellenére is halálra gázolt egy szabályosan közlekedő biciklist.
Nem egy szerencsétlen véletlenről, hanem rendszerszitű problémáról van szó. Ha lennének sebességmérő kamerák és drákói szigorúságú büntetés, ezek a kretének egyből visszavennének az arcukból és a sebességből is
- írta a főpolgármester.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








