A Revolut közzétette első jelentését a pénzügyi bűncselekményekről és a fogyasztók biztonságáról.
Kifejezetten a kelet-európaiakat célozzák meg azok a csalók, akik kamu hirdetésekkel akarnak pénzt kicsalni az áldozatoktól. Arra játszanak, hogy nem mindenki tesz feljelentést, vállalva a jogi procedúrát a külföldi hatóságokkal, inkább lenyeli a kárt.
Újfajta használtautós csalás terjed Magyarországon: régóta működő, neves kereskedések nevében adnak fel kamu hirdetéseket a legnagyobb német használtautós oldalakon.
A Totalcar szerint a telefonos érdeklődésre csak egy üzenet érkezik ami azt írja, ha a vevő elutal ehy számlaszámra 100-300 euró foglalót, akkor félreteszik neki az autót. Mivel az összeg nem túl magas, sokan utalnak is, csakhogy "biztosan" övék legyen a kiszemelt autó. Aztán a gyanútlan áldozatok azzal szembesülnek, hogy az utalást követően eltűnik a hirdetés - sokan azt gondolják biztosan azért, mert ők lefoglalózták.
Ilyenkor azonban már késő, a neves kereskedőnél hiába érdeklődnek az áldozatok, hiszen náluk nem is volt olyan autó, amire foglalót utalnak. A csalók arra játszanak, hogy ennyi pénzért nem mindenki tesz feljelentést, vállalva a jogi procedúrát a külföldi hatóságokkal, inkább lenyeli a kárt.
Ez a csalási forma kifejezetten a kelet-európaiakat célozza, akik remélik, hogy megtalálták a nagy üzletet. A tanulság a portákl szerint, hogy látatlanban semmilyen összeget nem érdemes utalni, akármennyire is csábító az ajánlat.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Figyelmeztetés: veszélyes járművek bukkannak fel a hazai utakon
- Kissé kettészakad az ország – ezt tartogatja az időjárás
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát