A téli turisztikai szezonban szigorúan fellépnek az autópályákról dugó esetén lehajtó tranzitforgalommal szemben.
A BMW i3 120 Ah Solar Edition ajándék napelemes rendszerrel.
Magyarország legsikeresebb prémium elektromos modellje az április 15-én bevezetett új speciális kiadásával, a BMW i3 Solar Edition-nel még vonzóbbá vált: a bajor prémiumgyártó modellje mellé a BMW Group Magyarország egy komplett napelem-rendszert kínál - felár nélkül.
Az 1,62 kWp teljesítményű, az ELMŰ-ÉMÁSZ közreműködésével biztosított rendszer a tavaly ősszel bevezetett, az eredeti modellhez képest dupla, azaz 120 amperóra kapacitású akkumulátorral szerelt BMW i3 akár évi 12 000 kilométerre elegendő töltését képes ellátni. A nagyfeszültségű lítium-ion akkumulátor egyszeri feltöltésével megtehető 260 kilométeren így a BMW ügyfelei üzemanyagköltség nélkül autózhatnak. A BMW i3 Solar Edition nemcsak emissziómentes közlekedést, hanem károsanyag-kibocsátás nélküli töltést is biztosít a napelem-rendszer által. A teljeskörű szolgáltatás magában foglalja a napelem-rendszer tervezését, engedélyeztetését, valamint kivitelezését is - további kényelmet és könnyebbséget jelentve a tulajdonosoknak. Amennyiben az ügyfelek nemcsak elektromos i3-as BMW-jük töltéséhez használnák a napelem-rendszert, az a későbbiekben akár a duplájára is bővíthető, így akár egy átlagos családi ház energiaellátását is biztosíthatja.


A több mint egymillió forint értékű napelemrendszerrel érkező BMW i3 Solar Edition július 15-éig várja a BMW ügyfeleit. További részletek a www.bmw.hu oldalon találhatóak.
(x)
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








