A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Óriási torlódás van az M1-esen, miután több helyen is megkezdték az útfelület kátyúmentesítését. Mutatjuk, hogy kerülheted el, hogy az agyadra menjen az álldogálás és a csigatempóban való cammogás.
- írja a Magyar Közút Nonprofit Zrt. az Útinformon, ahol azt is hozzáteszik, hogy aki akar, az kerülhet az 1-es főúton, de ott is nagy a forgalom, tehát ez sem tűnik megfelelő alternatívának.
Cikkünk megjelenésekor a Google Maps-en így nézett ki az említette szakasz:

A Google adatai szerint a bicskei lehajtótól a tatabányai turulszoborig a körülbelül 23 km-es utat több mint egy óra alatt lehet megtenni, ezért kerestünk egy alternatív megoldás, ami részben elkerüli az egyes utat is. Ez így néz ki:
Bicskénél kell lehajtani az M1-esről, majd Óbarok, Nagyegyháza és Szárliget érintésével haladni tovább. Ekkor visszacsatlakozunk az 1-es főútra, amelyről viszont csak Tatabányát majdnem elhagyva, a Turulmadár emlékmű után csatlakozunk vissza az autópályára. Ez az út körülbelül 25 perc, így jelentősen lerövidítjük a menetidőnket.
Borítókép forrása: Google
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








