Ilyen autókat vett 2017-ben a magyar: mutatjuk, hány Suzuki volt közöttük

Ilyen autókat vett 2017-ben a magyar: mutatjuk, hány Suzuki volt közöttük

2018. január 2. 18:30

Az előző év azonos időszakához képest 11 százalékkal több, 10 832 személyautót helyeztek forgalomba 2017 decemberében, tavaly az egész évben 20,4 százalékos volt a növekedés 2016-hoz képest, 116 265 új személygépkocsit helyeztek forgalomba. A legnépszerűbb autómárka 2017-ben a Suzuki lett, amelyből 15 161 új autót értékesítettek Magyarországon.

A Carinfo MTI-hez eljuttatott közleménye szerint decemberben a legtöbbet, 1498-at Suzukiból adták el, második helyen végzett a Volkswagen 1056 autó értékesítésével, míg a harmadik Renault-ból 1002-őt helyeztek forgalomba. Egy évvel korábban a Suzukit a Ford követte, és a Renault volt a harmadik a forgalomba helyezett márkák rangsorában.

Tavaly az egész évet tekintve Suzukiból kelt el a legtöbb, 15 161 darab, ezt követte a Ford (11 372), valamint a Skoda (10 523). 2016-ban szintén a Suzuki állt az élen és a Ford volt a második, azonban a harmadik hely az Opelnek jutott.

A japán márka modelljei közül 

  • a Vitara volt a legnépszerűbb 22 százalék feletti részesedéssel, 8786 vásárló választotta a sport-szabadidő autót,
  • az SX4 S-CROSS modellből 3407 darab kelt el Magyarországon,
  • a Swiftből 853, 
  • az Ignisből 920, 
  • Balenóból 770, 
  • Jimnyből 70, 
  • Celerióból 355 darabot regisztrált 

a 75 márkakereskedésre bővült Suzuki kereskedői hálózat országszerte - közölte Ruska Viktória, a Magyar Suzuki Zrt. kommunikációs vezetője az MTI-vel.

NEKED AJÁNLJUK
Így győzheted le a tomboló inflációt: rengeteg magyar keresi szét magát ezzel a módszerrel

Egy vállalat sikeressége mérettől függetlenül több dolgon múlhat, azonban a sikeres marketing igazán erőssé teheti azt, válság esetén is.

Ez lenne a siker kulcsa? Sok magyar még mindig alábecsüli ezt az eszközt

Ezt mindenképp tudnod kell, mielőtt belevágsz egy start-up finanszírozásába, kezdő vállalkozóként.

Csendes gyilkos pusztítja tömegével a magyarokat: sok apróságon múlhat, megúszod-e

A magyar felnőttek mintegy 60 százaléka fél attól, hogy élete során rosszindulatú daganatot diagnosztizálnak nála.

Közösségi finanszírozás – alternatív, kockázatmentes út az üzleti célok megvalósítása felé (x)

Nincsenek könnyű helyzetben a hazai induló vagy bővülni kívánó vállalkozások: nehezen előrejelezhető egy-egy termék vagy fejlesztés várható sikere vagy megtérülése.

NAPTÁR
Tovább
2022. augusztus 9. kedd
Emőd
32. hét
Augusztus 9.
Az állatkertek napja
KONFERENCIA
Tovább
Külföldi piacra lépés 2022
Ingyenes online konferencia hazai kkv-nak!
EZT OLVASTAD MÁR?