A Budapest–Belgrád vasútvonal fejlesztésével összhangban változik a közlekedési rend.
A Magyar Közút Nonprofit Zrt. téli útüzemeltetési időszaka lezárult, a tavaszi időjárás beköszöntével újra a kátyúzási, javítási munkákra helyezik a hangsúlyt a cég 93 mérnökségének szakemberei - írja közelményében a Magyar Közút Nonprofit Zrt.
A kátyúzási, lokális javítási munkákra a zrt. idén nettó 7,125 milliárd forintot költhet el, ez mintegy 131 ezer tonna aszfalt felhasználását teszi lehetővé. Közölték: több mint száz útellenőr járja a közutakat, a kátyúkról információt a zrt. elsősorban a saját útellenőri hálózatán keresztül szerez, de a lakossági és egyéb bejelentéseket is értékelik.A novemberben indult téli üzemeltetési időszakban a társaság gépei 62 ezer munkaórát teljesítettek, 88,7 tonna sót, 6,762 millió liter kalcium-klorid oldatot juttattak ki a közutakra. A tájékoztatás szerint az átlagos téli időszakhoz képest rendkívül nagy mennyiségű volt az eső, a fagyási-olvadási ciklusok gyakori váltakozása és a csapadékos időjárás miatt a burkolathibák száma is jelentősen megnőtt. A zrt. szakemberei télen is folyamatosan végeztek ideiglenes javítási munkákat a közutakon hidegaszfalt felhasználásával.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








