Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
Óriási változás jön a Lidl önkiszolgáló kasszáinál: bekeményít a diszkont, erre innentől figyelni kell
A Lidl új biztonsági technológiát vezet be a növekvő bolti lopások elleni küzdelem jegyében, követve a Tesco májusi hasonló lépését - számolt be a Grocery Gazette.
A The Independent beszámolója szerint a Lidl londoni üzleteiben már olyan kamerarendszert használ az önkiszolgáló kasszáknál, amely rögzíti a be nem olvasott termékeket. A fizetés előtt a rendszer - a labdarúgásban használt VAR technológiához hasonlóan - visszajátssza a kihagyott termékek képeit.
Az új fejlesztés bevezetése annak fényében történik, hogy az Egyesült Királyságban jelentősen megnövekedett a bolti lopások száma. A Tesco már májusban hasonló kamerarendszert telepített, ami akkor a vásárlók aggodalmát és a közösségi médiában széles körű kritikát váltott ki.
A kiskereskedelmi bűncselekmények száma 2024-ben éves szinten 20%-kal emelkedett, összesen 515 971 bolti lopást regisztráltak, ami becslések szerint 2,2 milliárd font veszteséget okozott a kereskedőknek.
Tom Ironside, a British Retail Consortium üzleti és szabályozási igazgatója szerint "a kiskereskedelmi bűnözés továbbra is ellenőrizhetetlenül növekszik. Bár a kereskedők 1,8 milliárd fontot költenek bűnmegelőzési intézkedésekre, a tolvajok egyre merészebbek és agresszívebbek, ami az alkalmazottak elleni erőszak és bántalmazás növekedéséhez vezet. Létfontosságú, hogy több rendőri erőforrást fordítsanak a bűnözés ezen járványának kezelésére."
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A Sainsbury's szintén mesterséges intelligencia alapú észlelési technológiát vezetett be üzleteiben a biztonság javítása és a bolti lopások elleni küzdelem érdekében. A Lidl hivatalosan még nem erősítette meg az új biztonsági intézkedések bevezetését.
Gyerekek életével játszottak az áruházak: asztalra vág a hivatal, kemény hangű levelet küldtek nekik
Az áruházak a visszahívás ellenére is árusították a csecsemőkben bakteriális megbetegedést okozó tápszereket.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








