A spanyol fogyasztóvédelmi minisztérium közleménye szerint az Airbnb 65 122 hirdetése sértette meg a fogyasztóvédelmi szabályokat.
Dánia bevezeti a hadkötelezettséget a nők számára - közölte Troels Lund Poulsen dán védelmi miniszter.
A tájékoztatás szerint azok a nők, akik az idén július 1-jével töltik be a 18. életévüket, 2026 során lesznek behívhatók katonai szolgálatra. A hadkötelezettség a skandináv országban eddig csak a 18. életévüket betöltött férfiakra vonatkozott.
A Dániában tavaly fogadtak el reformokat, amelyek keretében egyebek között az eddigi négyhónapos szolgálati időt 2026 augusztusától 11 hónapra emelik, ugyanakkor továbbra is az a szabályozás, hogy egy évfolyamnak csak egy részét hívják be katonai szolgálatra.
Dánia az új szabályozással Svédország után már a második uniós tagállam, amelyben előírják a nők hadkötelezettségét. Svédország 2017-ben döntött erről. Norvégiában, amely ugyan NATO-tagország, de nem tagja az EU-nak, szintén kötelező a nők katonai szolgálata.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








