Több mint ezer, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott hamis terméket találtak a pénzügyőrök egy vállalkozás székhelyén.
Snickers, Mars és Milky Way csokikat hív vissza a németországi boltokból a Mars Inc. ugyanis az egyik fogyasztó műanyag darabot talált az egyik termékben - írja a WirtschaftsWoche hírportál.
7 havi termelésnek megfelelő adagot hív vissza Mars, Snickers és Milky Way csokoládékból a Mars Inc. Németországban. A visszahívás a 2016. június 19-től 2017. január 8-ig terjedő szavatossági idővel rendelkező termékeket érinti.
A cég szóvivőjének elmondása szerint azért döntöttek a visszahívás mellett, mert az egyik fogyasztó műanyag darabkákat talált egy termékben. A Mars vierseni üzemében egyébként naponta tízmillió darabot állít elő az érintett csokoládékból.
A kisebb magyar élelmiszerüzletekben akár mi is könnyen belefuthatunk egy Németországból származó Mars vagy épp Snickers csokiba.
A szóban forgó országok listáját még nem közölték, csak annyit tudni, hogy Németországon kívül Franciaország, Hollandia, Olaszország és Spanyolország és Magyarország is érintett.
A Mars a Lebensmittel Zeitung című német szaklap szerint a világ második legnagyobb édesipari konszernje a többek közt a Milkát is gyártó Mondelez után. A világ 74 országában van termelőüzeme, édességek mellett állateledelt is gyárt. Becsült éves forgalma 18,5 milliárd dollár.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








