Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
Te elgondolkodtál már azon, miért oda jársz vásárolni, ahova általában szoktál? Neked az ár, a választék, vagy a bolt közelsége a legfontosabb? Esetleg mindez egyben? Mutatjuk, hol vásárolnak legszívesebben a magyar háziasszonyok.
Néhány héttel ezelőtt megjelent, "Ettől pörög úgy az Aldi és a Lidl: ez a diszkontok titkos trükkje" c. cikkünkben szavazásra buzdítottuk olvasóinkat. Arra voltunk kíváncsiak, ki, hol szeret leginkább napi fogyasztási cikkeket vásárolni. Kérdésünkre több mint 43 ezren (!) reagáltak.
Az eredmények alapján megállapítható, hogy magasan a Lidl a magyar vásárlók kedvence, de sokan szeretik az Aldit, a Tescót, a Spart és az Auchant is. Összességében pedig kijelenthető, ha teheti, akkor ebben az 5 láncban vásárol legszívesebben a magyarok 81 százaléka.
Na persze a kedveltségi lista mit sem ér az üzletláncok lefedettségének ismerete nélkül. Nos, e szerint annak ellenére végzett a Lidl a kedveltségi rangsor élen, hogy üzletszámát, illetve 2015-ös árbevételét tekintve jócskán elmarad a versenytársaktól; de hasonló a helyzet, az Aldinál is.
A trend tehát jól mutatja, hogy a vásárlók előnyben részesítik a klasszikus tradíciókkal rendelkező, de már a modern ígényekre specializált diszkontláncokat. Kíváncsiak lennénk, mi lenne, ha a kormányzattól zöld lámpát kapna ezen üzletláncok, nem titkolt expanziós politikája.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 10,4 százalékkal volt magasabb a reálkereset januárban, mint egy évvel korábban - a nap hírei
- Férfi vízilabda ob I - Simán nyerte a fővárosi rangadót az FTC
- Két hétig korlátozzák a nyugati ország vasútforgalmát
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében