Egyre többen érzik tehernek a karácsonyi főzést, ezért idén is számos budapesti étterem kínál elviteles ünnepi menüt.
Holnap lép hatályba a Magyar Élelmiszerkönyv változása. Ennek köszönhetően új fantázianevekkel találkozhatunk a boltokban, és egyes termékek drágábbak is lehetnek.
Augusztus elsejétől több húst kell tartalmaznia bizonyos húskészítményeknek az előírás szerint, ugyanis lejárt a Magyar Élelmiszerkönyv hatályba lépésének egy éves türelmi ideje. Ez alapján az egyes húskészítmények összetétele az alábbiak szerint változik:
- párizsi legalább 51 százalék hústartalom,
- virsli legalább 51 százalék hústartalom,
- krinolin legalább 55 százalék hústartalom,
- Zala felvágott legalább 60 százalék hústartalom,
- májasok legalább 25 százalék hústartalom,
- nyári turista szalámi legalább 65 százalék hústartalom.
Eddig a májkrémeknél elég volt a 12 százalékos hústartalom, tehát elég jelentős a változás, duplájára emelik a kötelező húsarányt. Azoknak a termékeknek az esetében, amelyekben nem növelik a gyártók a húsarányt, nevet kell változtatni, ennek értelmében jöhet a pálcikák, rudacskák, és készítmények korszaka. Azoban viszont, amelyekben emelik a gyártók a húsok arányát, a magasabb bekerülési költségek miatt áremelkedés is várható - írja a Nosalty a Zoom.hu-ra hivatkozva.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








