Új vírusok fenyegetik Európát és Magyarországot, köztük a nyugat-nílusi láz és a koronavírus új variánsa is.
Hiába a vészhelyzet, rengetegen mentek vásárolni vasárnap délelőtt: sokan az alapvető szabályokat sem tartották be.
Sokan még mindig nem veszik komolyan a koronavírus-járványt, noha a legtöbb áruház felhívja a vásárlók figyelmét az óvintézkedésekre. Az ATV Híradójának beszámolója szerint rengeteg vevő volt vasárnap délelőtt a nagyobb áruházakban és kertészetekben, de sokan töltötték a napot a szabadban is. Az egyik budapesti barkácsáruházban a parkoló tele volt autókkal, sokan virágföldet, növényeket és kertészeti cikkeket vásároltak, maszk viszont nem volt mindenkin, a távolságot pedig a legtöbben nem tartották be.
- nyilatkozta Boros Dávid, az Oázis kertészet ügyvezető igazgatója.
A jó idő sokakat a szabad csábított, voltak, akik rollerezéssel, voltak, akik kerékpározással, míg mások futással töltötték vasárnap a délelőttjüket. A csatorna beszámolója szerint a zuglói Rákos patak partján vasárnap is rengetegen voltak.

Hatalmas bajban vannak a magyar gyerekek: erről a szülők is alig tudnak, pedig gyorsan lépni kellene
Folyamatosan emelkedik az önsértő gyerekek száma hazánkban is. Egyre fiatalabban, nem ritkán már kiskamasz korban okoznak rendszeresen és szándékosan fájdalmat maguknak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


