Megváltozott a matricák ára, a kedvezményezettek köre és a pótdíjak összege is. Ebben a cikkben most összeszedünk minden fontos tudnivalót a matricákról.
Aggasztó hír érkezett az IKEA adventi kalendáriumáról: súlyos a helyzet, a csokikkal van gond
A termekkritikus nevű vlogger saját TikTok csatornáján tesztelte le az IKEA kalendárium csokijait, és nem volt túl elégedett, sőt, szerinte egyenesen vállalhatatlanok. Ő személy szerint azonnali akciót sürget. Igaz persze, az IKEA karácsonyi kalendáriumának nem biztos, hogy a csoki a legnagyobb hívóereje, sokkal inkább a 250 000 forint, amit potenciálisan nyerni lehet vele.
"Őszintén szólva, az IKEA kalendáriumos édességeinek ízvilága hatalmas csalódást okozott" – mondja új videójában a termekkritikus vlogger a TikTok-on. A videó készítője szerint egyszerűen „vállalhatatlanok” ezek a csokoládék. A jellemzésben így vélekedik: az ízek gyengék, a minőség alacsony, és az egész élmény messze elmarad az IKEA által megszokott színvonaltól.
A kritika szerint a kalendáriumban található csokoládék gyenge minőségűek, túlzottan édesek, és állítólag „zsíros” ízük van. A vásárlók közül többen lejárt szavatosságú hatást tapasztaltak, míg mások a marcipán és a csokoládék ízét és textúráját kifogásolták. A videós külön felhívta a figyelmet arra, hogy az édességek között voltak olyan termékek is, amelyek kifejezetten kellemetlen gasztronómiai élményt nyújtottak.A videóban az is elhangzik, hogy vagy nagyon le kellene árazni a terméket, vagy inkább a bútoróriásnak forgalmaznia sem kellene ezt a terméket.
@termekkritikus ♬ eredeti hang - A termékkritikus
Kalendáriumok
Egyébként az IKEA kalendáriumban, ami normál áron 4 990 forint, Family tagoknak 4290 forint, az a legnagyobb pláne, hogy akár 250 000 forintos kupont is lehet nyitni. De december 6-án és december 24-én egy legalább 1250 Ft értékű kedvezménykártya is lapul az ablak mögött. Szóval ha úgy nézzük 2500 forint biztosan „visszajön” a vételárból. Úgyhogy, ha hihetünk a termékkritikusnak, akkor minden bizonnyal nem a csokoládén volt a hangsúly az IKEA-nal.
Óriási dugó alakult ki a Lidl legújabb húzása miatt: szabályosan megrohamozták az üzletlánc boltjait
A német tulajdonú Lidl szupermarketlánc innovatív lépésre szánta el magát Csehországban: megnyitotta első outlet üzletét Prágában.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Most bárki ajándékozhat személyre szóló dalt karácsonyra bármelyik szerettének. A SONG4U a mesterséges intelligenciát és személyes történeteket ötvözve készít egyedi dalokat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
-
Milyen lakáscélod van? Vásárlás vagy felújítás?
Kutatásunkban arra keressük a választ, hogy mit gondolnak olvasóinknak a lakás-előtakarékosságról.
-
Milliókat is bukhatnak a lakástulajdonosok, ha nem figyelnek erre
Arra keressük a választ, hogy az olvasóink a lakásukat vagy ingatlanjukat érinthető káresemények közül mitől tartanak a leginkább.
-
Kiváló Minőségű Élelmiszerek az ALDI polcain (x)
Az ALDI egyre több, olyan magas minőségű termékkel várja a vásárlókat, amely elnyerte a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet!