A karácsonyi időszakban a magyar családok bőséges hazai halkínálathoz juthatnak, az árak a tavalyi szinten maradnak.
Csökkenti az idei évre vonatkozó értékesítési előrejelzését a Hugo Boss. A német divatház globálisan keresletcsökkenést tapasztal.
A német divatház, a Hugo Boss hétfőn bejelentette, hogy az idei évre vonatkozó értékesítési előrejelzését 4,20 milliárd euró és 4,35 milliárd euró közötti sávra csökkenti. Ez jelentős visszaesést jelent a korábban várt 4,30 és 4,45 milliárd eurós árbevételhez képest. Az okok között szerepel a globális fogyasztói kereslet gyengülése, különösen olyan kulcsfontosságú piacokon, mint Kína és az Egyesült Királyság - írta meg a Reuters.
A vállalat üzemi eredménye (EBIT) alacsonyabb lesz a vártnál. Az új előrejelzés szerint az EBIT 350 millió euró és 430 millió euró között alakulhat, szemben a korábbi 430 millió euró és 475 millió eurós prognózissal.
Ez már a második alkalom idén, hogy a Hugo Boss kénytelen volt csökkenteni értékesítési előrejelzését.
Az előzetes második negyedéves árbevétel 1%-kal csökkent, így elérte az 1,02 milliárd eurót. Az EBIT ebben az időszakban előzetesen 70 millió euróra rúgott. Annak ellenére, hogy a Hugo Boss terjeszkedési missziót folytat - növeli a marketingkiadásait és idén 102 új értékesítési pontot nyit -, részvényei továbbra is csökkennek.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








