Az állam szerint a minimum három hónapos felfüggesztésre azért van szükség, hogy a Shein bizonyíthassa, tartalmai megfelelnek a törvényi előírásoknak
Megdöbbentő dolog történt az Örs vezér téri IKEA ügyfélszolgálatán. Krisztián egy evőeszköztartót vitt vissza az üzletbe, de az ügyfélszolgálaton sokat kellett várni, így várakozás közben felvett egy telefonhívást. Amikor sorra került, türelmet kért a hívótól, amíg az áruház munkatársával megbeszélte, hogy mit szeretne, és hogyan kéri a visszatérítést - írja az rtl.hu. Az ügyintézőt bosszanthatta, hogy telefonnal a kezében lépett a pulthoz, ugyanis a visszáru-bizonylaton a vevő neve helyett a „telefonáló fasz” megnevezés szerepelt.
Hogy mit írtak a bizonylatra, a vásárló csak otthon vette észre. Krisztián ezután egy online reklamációt küldött az IKEA-nak, jelezve, hogy a történtek meglehetősen megváltoztatták az áruházláncról eddig kialakult pozitív képét. Az ügyfélszolgálat elnézést kért a történtekért, és egy kétfős ebédmeghívást ajánlott fel Krisztiánnak az áruház éttermében.
Persze, bosszankodtam, de azért napokig nem fogom cipelni
– mondta el a vásárló az RTL-nek.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








