Nemcsak a diszkontláncoknál, a klasszikus hiper- és szupermarketekben is egyre nagyobb teret hódítanak a sajátmárkás termékek.
Izgalmas újítás jön a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közös karácsonyi adománygyűjtő akciójában – tájékoztatta az áruházlánc a Pénzcentrumot. Az idei év újdonsága, hogy a szervezők a 26. Adni Öröm! kampány keretében lehetővé teszik, hogy az adományozók üzenhessenek is az adományozottaknak.
Izgalmas újítás jön a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közös karácsonyi adománygyűjtő akciójában – tájékoztatta az áruházlánc a Pénzcentrumot. Az idei év újdonsága, hogy a szervezők a 26. Adni Öröm! kampány keretében lehetővé teszik, hogy az adományozók üzenhessenek is az adományozottaknak.
2022-ben is megrendezésre kerül a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR karácsonyi élelmiszeradomány-gyűjtő akciója – tájékoztatta az áruházlánc a Pénzcentrumot. Az áruházlánc és a szeretetszolgálat 1997 óta, azaz 26 éve működik együtt.
Mint megtudtuk, a karitatív célú kampány idén két lépcsőben fog megvalósulni: december 1-től 20-ig az üzletekben és online elérhető adománykártyák megvásárlásával lesz lehetősége a vevőknek adományozni (a korábbi indulást egyébként a tavalyi pozitív eredmények indokolták).
Ennek lényege, hogy minden felajánlás számít: az 1000, 3000, 5000, illetve 10.000 forint értékű adománykártyák által bárki hozzájárulhat ahhoz, hogy egy nehéz anyagi helyzetű család számára szebb legyen az ünnep.
A személyes kitelepülésekkel december 15. és december 20. között találkozhatnak a vásárlók. A kijelölt SPAR és INTERSPAR áruházakban a Magyar Máltai Szeretetszolgálat több ezer önkéntese gyűjti az adományokat – az üzletben megvásárolt tartós élelmiszert - a nélkülözésben élők számára.
A jótékonysági kampányban részt vevő áruházakban december 15-től van módja a vevőknek, hogy amikor valaki a személyes bevásárlást intézi, néhány plusz tartós élelmiszert tegyen a kosarába, majd a fizetést követően leadja az élelmiszer adományokat a kihelyezett gyűjtőpontokon.
Jönnek a személyes üzenetek
Az idei év újdonsága, hogy az adományozók online üzenhetnek az adományozottak részére. A projekt lényege, hogy egy virtuális postaládában anonim módon lehet karácsonyi jókívánságokat írni a rászorulóknak, a beküldött üzeneteket pedig a Magyar Máltai Szeretetszolgálat juttatja el a rászoruló családokhoz.
Egy kutatás szerint a megkérdezettek 43%-a vallja, hogy amikor adományoz, szinte látja maga előtt azoknak az arcát, akiknek segít ezzel – azaz fontos szerepe van az érzelmi töltetnek.
A kutatás – ami a SPAR megbízásából készült – kitért arra is, hogy a 18-65 éves lakosság háromnegyede már életében legalább egyszer adakozott, vagy adományozott, közöttük felülreprezentáltak a nők.
Legtöbben a beteg gyerekeket és a szegényeket támogatják, jellemzően pénzzel vagy ruhával. Az adományozási csatornát tekintve a személyes módokat preferálják. A kutatás érdekessége, hogy azok körében, akik szoktak adományozni, sokkal nagyobb arányban fordul elő, hogy családtagjuk szintén adományoz, illetve ők maguk is nagyobb arányban kaptak már ilyen jellegű segítséget.
Mint az áruházlánctól megtudtuk, az idei évben is arra számítanak, hogy sokan csatlakoznak majd az Adni Öröm! akcióhoz, és bíznak benne, hogy a közös összefogás, illetve a vásárlók önzetlen felajánlásai révén ezúttal is több ezer rászoruló család ünnepét tehetik szebbé a tartósélelmiszer-adományokból készített ajándékcsomagokkal, illetve a személyes jókívánságokkal.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Idén nyáron is ellepik a magyarok a horvát tengerpartot, minden korábbi rekord megdőlhet
- Bűnügyi felügyelet alatt két diósgyőri szurkoló
- Videó a Hamász túszairól: valóság vagy propaganda?
- Megvan az Újpest új vezetésének első igazolása
- Szünetre megy a választásokig a törvényhozás
- CPAC – „Várjuk a szuverenista, konzervatív erők győzelmét”