Verekedés tört ki a massachusettsi Nantucket szigetén rendezett karácsonyi ünnepségen.
Az adventi időszak egyik alapkelléke a Mikulás-csokoládé, aminek népszerűsége töretlen a vásárlók körében: a termékből évente közel 8 millió darabot értékesítenek a magyarországi piacon.
A csokimikulás még mindig az egyik legnépszerűbb terméke a téli időszaknak, amiből évente közel 8 millió darab fogy el. A legnépszerűbb még mindig a klasszikus tejes változat, de az étcsokis verzió aránya is növekszik. Az üregükben csokival, cukorkával töltött, kétrétegű kétízű vagy akár paleo mikulások aránya már jelentősen kisebb a piacon.
A Magyar Édességgyártók Szövetségének (MÉSZ) kimutatásai azt mutatják, hogy hazánkban közel 250 vállalkozás foglalkozik édességgyártással. A kamara tapasztalatai szerint mind a multinacionális, mind a magyar tulajdonú gyártók megtalálják számításukat a szezonális édességek piacán - ilyen a csokinyúl is, még a kisebb gyártók is jelentős tételeket tudnak értékesíteni a szezon idején.
A MÉSZ felhívta továbbá arra is a figyelmet, hogy a csokimikulások gyártásához felhazsnált alapanyagok jelentős áremelésen mentek keresztül, ami különösen a kakaóbabnál és a cukornál érezhető. Így annak, aki idén is csokoládét akar venni az kénytelen lesz számolni az áremelkedéssel.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








