Átlagosan 11 százalékkal emelték a családi házak hirdetési árát a tulajdonosok egy év alatt, ami jóval alacsonyabb a lakások drágulásánál.

Az adventi időszak egyik alapkelléke a Mikulás-csokoládé, aminek népszerűsége töretlen a vásárlók körében: a termékből évente közel 8 millió darabot értékesítenek a magyarországi piacon.
A csokimikulás még mindig az egyik legnépszerűbb terméke a téli időszaknak, amiből évente közel 8 millió darab fogy el. A legnépszerűbb még mindig a klasszikus tejes változat, de az étcsokis verzió aránya is növekszik. Az üregükben csokival, cukorkával töltött, kétrétegű kétízű vagy akár paleo mikulások aránya már jelentősen kisebb a piacon.
A Magyar Édességgyártók Szövetségének (MÉSZ) kimutatásai azt mutatják, hogy hazánkban közel 250 vállalkozás foglalkozik édességgyártással. A kamara tapasztalatai szerint mind a multinacionális, mind a magyar tulajdonú gyártók megtalálják számításukat a szezonális édességek piacán - ilyen a csokinyúl is, még a kisebb gyártók is jelentős tételeket tudnak értékesíteni a szezon idején.
A MÉSZ felhívta továbbá arra is a figyelmet, hogy a csokimikulások gyártásához felhazsnált alapanyagok jelentős áremelésen mentek keresztül, ami különösen a kakaóbabnál és a cukornál érezhető. Így annak, aki idén is csokoládét akar venni az kénytelen lesz számolni az áremelkedéssel.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


