Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.

Van a szőlőtermesztésben valami szexi… A friss levegő, a szőlő ismerete, a bor készítésének minden apró trükkje és az érzés a mondat mögött: “ez az én borom”.
Most mindezt megkaphatod komolyabb elköteleződés nélkül: a MyWine a közösség által támogatott mezőgazdaság divathullámát meglovagolva csalogat téged is egy utánozhatatlanul vonzó kalandra - kóstolj bele a borászatba (és a saját borodba) te is!
“Egyedülálló módon, a kulisszák mögül követheted végig a bor készítésének teljes folyamatát.” - ígéri Brancs kampányuk oldalán a Takács család, azaz a MyWine csapata. Takácsék már az 1800-as évek óta foglalkoznak szőlőtermesztéssel, így nem csoda, hogy idén a 2018-as 6 puttonyos TokajIM Tokaji Aszú boruk Vinagora Champion díjban is részesült.

S noha az értékesítési módszer nem újkeletű, az élmény, amit kínál valóban az: fogadj örökbe egy szőlőtőkét az ország egyik legimpozánsabb borvidékén, Tokaj-Hegyalján, kövesd figyelemmel a fejlődését és a terméséből készült bor létrejöttét, látogasd meg magad is a romantikus tokaji dűlőket és végül (de nem utolsó sorban) élvezd barátaiddal a végeredményt!
Legyen szó édes (sárgamuskotály) vagy száraz (furmint) borról, a család ígéri: olyan borkülönlegességekre tehet most bárki szert kampányuk oldalán, amelyek sehol máshol nem kaphatóak. A személyre szabott programok és kulisszatitkok pedig tovább garantálják, hogy a poharunkba kerülő nedű valóban szívünknek kedves legyen: a saját, névre szóló MyWine borunk.
A MyWine bor- és élménycsomagjai már megtalálhatóak a Brancs közösségi piactéren!
(x)

Kegyetlen lesz a csirkemell, a tej és a tojás bosszúja: erre kell készülni, ha kivezetik az árstopot
Az ársapkák kivezetése 3-5 százalékot dob az élelmiszer-infláción, az árak pedig márciusban tetőzhetnek.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.
-
Alapanyagtól a vásárlóig: így áll a fenntarthatósághoz a piacvezető kiskerlánc
A Lidl Magyarország a környezettudatosság mellett érvel.
- Ungár Péter: a profit nem előzheti meg az embert és a természetet
- Visszatért Donáth Anna a politikába, azonnal jövőértékelőt tartott
- Lelőtték az egyik kínai "kémléggömböt" - térkép, videó
- Különös számokat húztak ki az ötös lottón
- A szél már megpihent, a katasztrófavédők azonban még mindig nem - a napi hírei
- Nincs áram Odessza városában - az ukránok a törökök segítséget kérik
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


