Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Van a szőlőtermesztésben valami szexi… A friss levegő, a szőlő ismerete, a bor készítésének minden apró trükkje és az érzés a mondat mögött: “ez az én borom”.
Most mindezt megkaphatod komolyabb elköteleződés nélkül: a MyWine a közösség által támogatott mezőgazdaság divathullámát meglovagolva csalogat téged is egy utánozhatatlanul vonzó kalandra - kóstolj bele a borászatba (és a saját borodba) te is!
“Egyedülálló módon, a kulisszák mögül követheted végig a bor készítésének teljes folyamatát.” - ígéri Brancs kampányuk oldalán a Takács család, azaz a MyWine csapata. Takácsék már az 1800-as évek óta foglalkoznak szőlőtermesztéssel, így nem csoda, hogy idén a 2018-as 6 puttonyos TokajIM Tokaji Aszú boruk Vinagora Champion díjban is részesült.
S noha az értékesítési módszer nem újkeletű, az élmény, amit kínál valóban az: fogadj örökbe egy szőlőtőkét az ország egyik legimpozánsabb borvidékén, Tokaj-Hegyalján, kövesd figyelemmel a fejlődését és a terméséből készült bor létrejöttét, látogasd meg magad is a romantikus tokaji dűlőket és végül (de nem utolsó sorban) élvezd barátaiddal a végeredményt!
Legyen szó édes (sárgamuskotály) vagy száraz (furmint) borról, a család ígéri: olyan borkülönlegességekre tehet most bárki szert kampányuk oldalán, amelyek sehol máshol nem kaphatóak. A személyre szabott programok és kulisszatitkok pedig tovább garantálják, hogy a poharunkba kerülő nedű valóban szívünknek kedves legyen: a saját, névre szóló MyWine borunk.
A MyWine bor- és élménycsomagjai már megtalálhatóak a Brancs közösségi piactéren!
(x)
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok