Az orosz Mere hálózat Basket Plus néven nyitotta meg első magyarországi üzletét, amely a nyitás után több mint egy héttel is tömegeket vonz az alacsony...
Kapkodják a magyarok a kandallókat: ez is az újdonságok erejével hat, már nincs jobb ötletünk
Elképesztő mértékben megugrott a kereslet a kandallókra, a legújabb típusokat már wifi-kapcsolattal is kérhetjük.
A rezsiemelés júliusi bejelentése óta az egyik ezzel foglalkozó áruházban lemezkandalló eladások megötszöröződtek az előző év azonos időszakához viszonyítva, a csempekandallók iránti kereslet pedig háromszorosára emelkedett. Hasonló mértékben nőtt a kandallókhoz tartozó kiegészítőtermékek és füstcsövek forgalma is - írja cikkében a HelloVidék.
Úgy tűnik tehát, hogy a magyarok mind inkább az alternatív megoldások felé kezdtek tapogatózni, például nyár vége óta az elektromos fűtési megoldások iránt is jelentős keresletnövekedés tapasztalható. A magyar barkácspiac meghatározó szereplőjének adatai alapján idén július-szeptember között az előző év azonos időszakához képest kétszeresére, bizonyos termékek esetén háromszorosára emelkedett az olajradiátorok, elektromos konvektorok, infrapanelek, valamint a fűtésre alkalmas splitklímák forgalma. A megnövekedett keresletre tekintettel az áruházlánc a választékot wifi kapcsolattal ellátott splitklímával is bővítette, amelynek kültéri egysége fütőszállal szerelt, gyors hűtés-fűtés funkcióval rendelkezik.
Ha kíváncsi vagy, mire kell figyelni egy kandalló megvásárlásakor, olvasd el a HelloVidék cikkét IDE KATTINTVA!
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








