A szakszervezet szerint legalább 118 ember biztosan távozott, miközben a cég nyereséges évet zárhatott.
A közösségi médiafelületeken már szárnyra kaptak a hírek, hogy megérkeztek a magyarországi IKEA áruházakba az adventi kalendáriumok. Hiába nem ért még véget a szeptember, már most hatalmas az érdeklődés a szezonális, csak az áruházakban kapható termék iránt. A karácsonyi termékkínálat mindig rengeteg vásárlót vonz a boltokba, azonban az adventi naptárat övező nagy érdeklődésnek más oka is van, mint az ünnepi láz.
A Pénzcentrum kiszúrta, hogy több közösségi média felületen felélénkült az érdeklődés az IKEA egy bizonyos szezonális, ünnepi terméke iránt, amely nem más, mint az idei adventi naptár, a VINTERSAGA. Mivel élelmiszeripari terméknek minősül, a kalendárium nem vásárolható meg online, csak az áruházakban. Lapunk értesülései szerint a soroksári és budaörsi üzletben már biztosan kapható a termék.
Nem rutinos ikeázókban felmerülhet a kérdés, hogy szeptember végén mégis miért égnek annyian adventi lázban, hogy már most megvennék az idei naptárakat. A válasz egyszerű: a kalendárium ablakai nemcsak csokit rejtenek ugyanis, hanem IKEA vásárlási utalványokat is a pár ezrestől a pár százezres értékig. Sokan pályáznak erre a meglepetésre.
Az adventi naptár ára idén 3 490 forint, alapszíne piros, melyen 10 karácsonyi fugura található. A 24 ablak mögött 270 gramnyi csokoládé rejtőzik:

-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








