Mivel egyre többen ajándékoznak játékot gyerekeknek húsvét alkalmából, az eMAG-nál idén fellendült ezek forgalma.
Magyarországon az egyik leghangsúlyosabb és legszínesebb ünnepek közé tartozik a húsvét, hiszen szorosan kapcsolódik a tavasz kezdetéhez és a termékenységgel összefonódó népszokásokhoz. Egy friss felmérésből az derült ki, hogy a résztvevők 80%-a tölti a rokonaival, barátaival az ünnepet. Az étkezések tekintetében a házi készítésű ételeké lesz a főszerep: a válaszadók 94%-a készíti el otthon a húsvéti menüt.
A magyar gasztronómiához igen közel állnak a húsvéti ételek és az előkészületekhez kötődő rituálék. Sokak számára ez az ünnep hasonlóan meleg, családias hangulatban, mint a karácsony. Az Offerista Group Hungary felméréséből kiderül többek között az is, hogy idén hol tervezik a vásárlást az emberek.
A hagyományőrző szokások és ételek mellett azonban fontos figyelembe vennünk, hogy milyen sok lehetősége van a vásárlóknak arra, hogy beszerezzék az előkészületekhez szükséges alapanyagokat. A válaszadók 65%-a állítja, hogy a húsvéti akciók és reklámokban mutatott ajánlatok befolyásolják a vásárlási döntésüket. Ugyan bőséges kínálata van a hipermarketeknek és rendkívül kényelmessé teszik a vásárlást, az emberek 33%-a mégis úgy dönt, inkább több körben szerzi meg a húsvéti ételekhez szükséges alapanyagokat, esetleges ajándékokat. Szívesen látogatják a szupermarketeket, a sarki kisközértet és a piacot is,hogy megteremtsék a tökéletes húsvéti
hangulatot.
A top termékkategóriákban továbbra is az élelmiszereken van a fókusz, melyet a gyerekjátékok, majd a dekoráció és lakberendezés követ. A felmérés eredményei alapján 2022-ben a húsvéti bevásárlásokra a válaszadók 26%-a 10 001 és 15 000 forint között tervez költeni. 25% pedig 15 001 és 20 000 forint közötti összeget szánnak az
ünnepekre idén. A vásárlók 64%-a hasonló költségvetéssel számol idén a húsvéti előkészületekre, mint a tavalyi évben.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Lengyelország és Ukrajna közös fegyvergyártásra készül
- Elkezdődött az egyeztetés a bősi vízlépcső vitájának ügyében
- Nincs nyugalom Bécsben: újabb fegyvertilalmi övezetet kellett bevezetni
- Még le sincs gyártva, mégis minden lőszert eladtunk már Várpalotáról
- Gulyás Gergely újra tanul járni a műtétje után, és Magyar Péterről is beszélt
- 11 százalékkal kevesebben születtek, mint egy éve ilyenkor, de nőtt a házasodási kedv