Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. a Baromfivirsli csirkemellel 280 g termék fogyasztói visszahívását kezdeményezte, mivel a termék tej allergént (sajt) tartalmazhat.

A GKI Digital kutatása szerint a mintegy 6,2 millió magyar internetező 97 százaléka használ okostelefont, és minden negyedik felhasználó telepít vásárlással kapcsolatos applikációt a készülékére. Ezek közül az egyik legnépszerűbb online vásárlásra használható alkalmazás az eMAG-é.
A GKI Digital piackutató cég Online Retail Big Picture Magyarország kutatása szerint Magyarországon 1,55 millió ember, a magyar internetezők 25 százaléka használ valamilyen online vásárláshoz kapcsolódó applikációt, de ha csak a 18-29 éves korosztályt vizsgáljuk, ott az arány ennél is magasabb, 35 százalék körüli.
Az okostelefont használók 37,3 százaléka szokott online vásárolni mobil eszközről. Bár online vásárolni például a mobil böngészőjéből is lehetséges, a legtöbben azért telepítenek kereskedői appot a mobil weboldal használata helyett, mert kényelmesebb, egyszerűbb, és könnyebb a használata – derül ki a GKI Digital kutatásából.
A felmérés eredményei szerint az eMAG mobilalkalmazása az egyike a két olyan online vásárlási alkalmazásnak, amelyeket a legtöbb magyar felhasználó próbált ki. A GKI Digital adatai szerint az eMAG appot havonta vagy gyakrabban a felhasználók 71 százaléka használja. Az e-kereskedelmi appok közül pedig az eMAG-éval a legelégedettebbek a magyar felhasználók.

Mégse ment ki a divatból a borravaló? Úgy jattolnak a magyarok a futároknak, mintha nem lenne holnap
A legtöbben már megelőlegezve, a kiszállítás előtt adnak és a rendelésszámokhoz arányosan Budapesten kapják a legtöbb borravalót a futárok.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


