Gablini Gábor: Csalókák a statisztikák, a magyar autópiac nem teljesített olyan jól 2025-ben, mint a mit a számok mutatnak.
A hűvös tavasz miatt később érik a meggy, a termés pedig a szakértői becslések szerint a virágzáskor reméltnél kevesebb, csak 60-70 ezer tonna körüli lesz.
Az idén a hűvös tavasz miatt a megszokottnál később érik a meggy, nagy mennyiségben június 25. után jelenhet meg a piacon, a termés pedig a szakértői becslések szerint a virágzáskor reméltnél kevesebb, csak 60-70 ezer tonna körüli lesz – írta a Világgazdaság.
Az elmúlt két évi gyenge meggytermés után az idén a termelők a nagyon sikeres virágzás alapján kiváló termést vártak: a tavalyi 60 ezer tonna körüli – gyenge közepes – mennyiség után 80-90 ezer tonnára számítottak a FruitVeB Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet szerint.
A terméskötődés végül gyenge lett, a nagymértékű korai gyümölcshullás után csak közepes, 60-70 ezer tonna körüli mennyiség várható. A termesztők azonban azt remélik, hogy a száraz meleg időjárás jó gyümölcsminőséget eredményez.
Az agrárkamara adatai szerint a hazai meggy 60-80 százaléka exportra kerül, egy átlagos évben ennek a harmada friss gyümölcs, több mint a fele befőtt, nyolcada-tizede pedig fagyasztott áru.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








