A belépődíj összege 5 euró, amelyet a látogatóknak a városba való belépés előtt kell megfizetniük.
Összeállították a 2021-es nyár legnépszerűbb fiús és lányos játékainak toplistáját. A közel 1300 szülő véleménye alapján kialakult rangsor élén buborékfújó fűnyíró és egy síró babafigura áll. Ugyanakkor mellettük töretlen az érdeklődés a szabadtéri játékok, csúszdák, hinták és labdák iránt is.
A TM Toys közel 1300 szülő válasza alapján állította össze az idei nyár legnépszerűbb játékainak toplistáját. A játékforgalmazó elsőként a kiskereskedelmi partnerek visszajelzései alapján szűkítette a listát, majd a szülőket kérdezték arról, hogy a megversenyeztetett termékek közül melyik játékok a legkedveltebbek. Mindezt két rangsorban adták közzé: külön keresték a lányok és a fiúk kedvenceit.
A lányos játékok versenyzői közül a Cry Babies Magic Tears Gold edition lett az első helyezett. A márka gyűjthető babákból áll, amelyek figurái sírnak, könnyeikre pedig a cumijuk a gyógyír. A babákat azért is övezi nagy siker és népszerűség, mert azonos címen egy internetes sorozat is készült hozzájuk, ami a YouTube-on milliós nézettségszámokat ér el. A lányok kedvenc játékainak képzeletbeli dobogós második helyére az I love VIP Pets került, a bronzérmet pedig a Kindi Kids babák nyerték el.
A fiú játékok közül a legnépszerűbb a FruBlu buborékfújó fűnyíró lett. A gyártó szerint a termék a különleges folyadékának köszönheti nagy sikerét, amivel óriás méretű buborékokat lehet fújni. A fűnyíróval a kisgyerekek sokszor utánozzák a szüleiket fűnyírás közben, miközben buborékokkal terítik be a kertet. A fiús játékoknál az ezüstérmet a Laser X játékfegyver nyerte el, a bronzérmet pedig a Boom City Racers autói kapták.
A legnépszerűbb játékokat kereső szavazás célja a cég szerint az volt, hogy segítsenek olyan izgalmas termékeket találni a szülőknek, amelyekért szívesen teszik le a gyerekek a digitális eszközöket. Bár sok anyukának és apukának sajnos egyre nagyobb fejfájást okoz kicsik telefonoktól, tabletektől és tévéképernyőktől való elszakítása, a nyár jellemzően kevesebb képernyőhasználattal jár.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Holland polgármesterek az antiszemitizmus ellen
- Magyar Péter: közelítjük a Fidesz népszerűségét
- Szijjártó Péter: Magyarország konzervatív és patrióta sziget egy szélsőségesen liberális tengerben
- Moszka: új kapcsolatok kellenek Európával, miután Oroszország legyőzte Ukrajnát
- Bíróság elé állítják a tanárára székkel támadó diákot
- München is behúzza a kéziféket: drasztikus sebességkorlátozás jön