A kormány által bevezetett árrésstop a paprika és paradicsom esetében februártól már nem szolgálná a fogyasztók és termelők érdekeit.
Hazai zöldség-para jöhet a magyar boltokban: ezekre a friss magyar kedvencekre még várni kell
10 nappal – két héttel csúszik a természet, ami azt eredményezi, hogy várni kell majd a zöldségekre. Mindennek pedig az időjárás az oka – mondta el az Inforádiónak a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara Kertészeti és Beszállítói osztályának vezetője
https://infostart.hu/gazdasag/2021/05/12/kethetes-csuszasban-van-a-termeszet-varni-kell-a-zoldsegekreKörülbelül tíz nappal-két héttel „csúszik a természet”, mindennek pedig az időjárás az oka
- fogalmazott a rádióban Mártonffy Béla, aki hozzátette azt is, hogy azért ez nem példa nélküli az utóbbi években. Mártonffy elmondta, hogy az igen szeles, hideg időjárás egyelőre még nem okozott akkora kiesést, hogy ez az ellátásban gondot okozzon, de mindenképpen negatívan hat az idei szezonra.
A NAK munkatársa szerint mindez azt már szinte biztosan jelenti majd, hogy tíz nap–két hét csúszással fog a szabadföldi zöldségtermelés beindulni. Ebből pedig egyenesen következik az, hogy a friss, hazai termékek emiatt később kerülnek majd a boltok polcaira is.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








