A vízszűrők használata egyre népszerűbb világszerte, mivel sokan a csapvíz ízét és biztonságosságát kifogásolják, de biztos, hogy jók ezek a termékek?
Tovább bővült a Tesco Doboz Webáruház, amely február 17-től az ország minden pontját lefedi. Az áruházlánc legutóbb tavaly novemberben fejlesztette szolgáltatását, amely azóta több ezer termékből álló választékot kínál a tartós élelmiszerektől a háztartásban hasznos termékekig. A webáruházból eddig csak az online bevásárlás lefedettségi területén kívül lehetett rendelni, mostantól azonban országszerte elérhető.
A jelenlegi járványidőszakban a Tesco számára különösen fontos, hogy a lehető legnagyobb biztonságban tudja vásárlóit és munkatársait. Ezért a bevezetett biztonsági intézkedéseken kívül az áruházlánc a Gazdasági Versenyhivatallal való együttműködésnek megfelelően folyamatosan bővíti online szolgáltatásait, hogy ki tudja szolgálni a megnövekedett igényeket. A fejlesztés legújabb lépéseként a vállalat februárban az ország minden pontjára kiterjesztette Tesco Doboz Webáruház szolgáltatását.
"Vásárlóink a Tesco Doboz webáruházban már lakóhelytől függetlenül válogathatnak mintegy négyezer termékből, beleértve a tartós élelmiszereket, kozmetikumokat, tisztítószereket, babápolási termékeket vagy állateledeleket. Az így összeállított kosár tartalmát a Tesco munkatársai egységdobozokba csomagolják, amelyeket a Magyar Posta szállít házhoz 3-5 munkanapon belül. A szolgáltatás országossá válásával vannak olyan körzetek, ahol a Tesco online szolgáltatásai párhuzamosan működnek. Az itt élőknek azt javasoljuk, hogy ha nem találnak szabad szállítási időpontot az Online Bevásárlásban, és személyesen sem tudnak a termékekért elmenni, válasszák a Tesco Doboz Webáruházat“
- mondta Pártos Zsolt a Tesco-Global Zrt. ügyvezető igazgatója.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Napelemes bejelentést tett a Budapesti Közművek
- A betétdíj farvizén trükkös áremelés közelít
- Jelentés - Szíria bombázásába kezdett Izrael
- Covid - Tudományos ítélet született a favipiravirról
- Komoly lépést várnak az új NATO-tagállamtól
- Horváth Péter: bár plusz teher a teljesítményértékelés, mégis hasznos lehet