Az országban az 57., Zalában a második éttermét nyitotta meg Nagykanizsán a Burger King.
Békéscsaba belvárosában nyitotta meg 93. magyarországi éttermét a hazai McDonald’s. A "Jövő Élménye" koncepciónak megfelelően az új autós egységnél kiemelt szerepet kap az innováció és a digitális fejlesztés, miközben a személyesség is fontos eleme marad a kiszolgálásnak. Ez 2020-ban már a negyedik újonnan megnyitott étterem, amely a városban 126 új munkahelyet teremt - tájékoztatta a Pénzcentrumot a Progress Étteremhálózat Kft. Idén a békési megyeszékhely mellett az M1-es autópályánál és Gödöllőn nyíltak új McDonald's-ok, de az egész országot feltérképezték, és már kiválasztották az új helyszíneket is.
Békéscsabán korábban 18 éven keresztül üzemelt McDonald’s étterem. 2015-ben a vásárlási szokások átalakulása miatt a vállalat az egység bezárása mellett döntött, azonban az étteremlánc azóta is folyamatosan kereste a lehetőségét annak, hogy egy modernebb, márkához méltó formában térhessen vissza. A most épült belvárosi étterem elhelyezkedésében és felszereltségében is teljes mértékben igazodik az új igényekhez.
Az étterem 4 hónap alatt, egy elbontott áruház helyén, a terület részleges parkosításával és összesen 25 parkolóhely kialakításával épült fel.
A McDrive részlegnek köszönhetően a békéscsabaiak pedig már autójuk kényelmében is rendelhetnek.
Az épület kívülről Streamlined típusú designnal épült fel, amely lapos tetős kialakításával, homlokzatán vakolt- és kompozit lemezburkolatokkal teszi egyértelművé, hogy a gyorskiszolgáló éttermek új korszakának képviselője érkezett meg a városba. A belsőépítészeti kialakításban a fa és a bőr elemek kombinációja köszön vissza.
Az étteremben fontos szerepet kaptak a fenntarthatósági megfontolások is: a padló, a fal- és a tető födémszerkezetek hatékony energetikai követelményeknek megfelelő hőszigeteléssel készültek el, a belső terek felmelegedését pedig a külső- és belső árnyékoló rendszer akadályozza meg. A vendégtér és az üzemi területek is természetes megvilágítással működnek, ahol szükséges, mindenhol LED izzókat használnak, a kültéri lámpákat pedig alkonykapcsolóval szerelték fel.
Szintén energiát takarít meg a hűtő- és fagyasztó ajtó nyitva maradást figyelő rendszere, a levegő-levegő hőszivattyús hűtése- és fűtése, és egy okos megoldás: az étteremben lévő hűtő-fagyasztó kamrák kalorikus rendszereinek hőenergiáját a használati melegvíz előmelegítésére használják fel. A vízmegtakarításról a szenzoros csapok mellett az esővizet is összegyűjtő automata öntöző rendszer gondoskodik.
Az új egység működtetését a hazai vállalat az egyik legtapasztaltabb franchise partnerére, Héjja Jánosra bízta, aki már Gyöngyösön, Szekszárdon és Szolnokon 1-1, Kecskeméten pedig 2 éttermet üzemeltet.
"Egy étterem működésénél négy nagyon fontos dolog van: a minőség, a kiszolgálás, a tisztaság és az érték. Vendégeink szeretnek bejönni hozzánk: kapnak egy kedves mosolyt, személyes élményben van részük, és soha nem csalódnak az ételben. - mondta Héjja János, a hazai McDonald’s franchise partnere.
Újabb városokban nyílhatnak McDonald's-ok
Scheer Sándor, a hazai hálózatot üzemeltető Progress Étteremhálózat Kft. tulajdonosa nemrég a Portfolio-nak elmondta,hogy Progress 33 elnevezésű programuk keretében feltérképezték az országot, a stratégiának megfelelően kiválasztották azokat a helyszíneket, ahol új éttermet szeretnének építeni.
"Elsősorban olyan városokba szeretnénk eljutni, ahol még nincs éttermünk, de a nagyvárosokban is, ahol már jelen vagyunk, folyamatosan figyeljük a vendégek visszajelzéseit, és ahol úgy ítéljük meg, hogy már nem tudjuk körültekintően kiszolgálni őket, ott újabb éttermet nyitunk. Célunk, hogy a vendégeink számára legkényelmesebben elérhető helyeken, hosszú távon, magas színvonalú szolgáltatásokkal és kiemelkedő vendégélményt nyújtó kiszolgálással üzemeltessünk éttermeket" - mondta az üzletember.
Ősszel az M1-es autópálya osztrák határhoz közeli pihenőhelyénél nyitottak két új éttermet is:
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Napelemes bejelentést tett a Budapesti Közművek
- A betétdíj farvizén trükkös áremelés közelít
- Jelentés - Szíria bombázásába kezdett Izrael
- Covid - Tudományos ítélet született a favipiravirról
- Komoly lépést várnak az új NATO-tagállamtól
- Horváth Péter: bár plusz teher a teljesítményértékelés, mégis hasznos lehet