Az online vásárlások során gyakori a túlméretezett csomagolás használata, ami jelentős környezeti terhet jelent.
Néha, egy-egy sajátmárkás bolti termék bizony igen neves, és drága terméket is rejthet. Valószínűleg ezt történt most meg az egyik diszkont szalámijával is. A kísérteties hasonlóság, illetve a gyártó kiléte pedig arra enged következtetni, hogy akár fél áron is bezsebelhető most egy drágább készítmény.
Egy TikTok videó tanúsága szerint, több a Penny Marketben kapható 400 grammos szalámit is ugyanaz az a Pick gyárt, aminek a saját márkájával ellátott terméke jócskán többe kerül a sajátmárkásoknál. Az eltérés pedig nem is csekély, hiszen
A Penny Selection 400 grammos szalámija ugyanis 1 600 forintba kerül, kilós áron tehát 4 ezerbe. Ehhez képest rövid keresgélés után azt találjuk, hogy a Pick 400 grammos téliszalámijának kilója már 8 000 - 8 200 forint közé esik. Ez pedig azt jelenti, hogy a teljesen ugyanúgy kinéző, ugyanazon gyártó termékét fél áron is be lehet zsebelni.
Azt persze nem szabad elfelejteni, hogy a Pick által gyártott, de nem a saját márkájával kitüntetett szalámijának lehet, hogy más a fűszerezése, érlelése vagy más mennyiségű húsból készül. Ez önmagában a videóból, illetve a termék online felületen található leírásából nem derül ki. Az azonban bizonyos, hogy esztétikailag tényleg a megszólalásig ugyanúgy néznek ki a készítmények.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Gondban lesz a YouTube-bal, ha ilyen mobilja van
- Már van, ahol szinte kötelező lesz e-autót venni a nagyobb cégeknek
- Annyi Szoboszlai Dominik álmainak
- Sz. Bíró Zoltán az Arénában: nagy fordulatot nem hoz a háborúban az újabb amerikai támogatás
- Ezért érdemes lesz pénteken sokáig fent maradni
- Egy hónapos eltolódás várható a Balatonnál az extrém időjárás miatt