A buborékos ital évtizedek óta a bőség, a szerencse és az újrakezdés szimbóluma, amely nélkül sokak számára elképzelhetetlen a karácsony vagy a szilveszter.
Néha, egy-egy sajátmárkás bolti termék bizony igen neves, és drága terméket is rejthet. Valószínűleg ezt történt most meg az egyik diszkont szalámijával is. A kísérteties hasonlóság, illetve a gyártó kiléte pedig arra enged következtetni, hogy akár fél áron is bezsebelhető most egy drágább készítmény.
Egy TikTok videó tanúsága szerint, több a Penny Marketben kapható 400 grammos szalámit is ugyanaz az a Pick gyárt, aminek a saját márkájával ellátott terméke jócskán többe kerül a sajátmárkásoknál. Az eltérés pedig nem is csekély, hiszen
A Penny Selection 400 grammos szalámija ugyanis 1 600 forintba kerül, kilós áron tehát 4 ezerbe. Ehhez képest rövid keresgélés után azt találjuk, hogy a Pick 400 grammos téliszalámijának kilója már 8 000 - 8 200 forint közé esik. Ez pedig azt jelenti, hogy a teljesen ugyanúgy kinéző, ugyanazon gyártó termékét fél áron is be lehet zsebelni.
Azt persze nem szabad elfelejteni, hogy a Pick által gyártott, de nem a saját márkájával kitüntetett szalámijának lehet, hogy más a fűszerezése, érlelése vagy más mennyiségű húsból készül. Ez önmagában a videóból, illetve a termék online felületen található leírásából nem derül ki. Az azonban bizonyos, hogy esztétikailag tényleg a megszólalásig ugyanúgy néznek ki a készítmények.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








