A karácsonyi halvásárlás sok háziasszony rémálma, de idén könnyebb a helyzet: egy interaktív halértékesítési térkép mutatja, hol lehet friss pontyot, harcsát és süllőt beszerezni közvetlenül...
A Lidl számára évek óta kiemelten fontosak a hazai értékek. A közeljövő egyik legfontosabb célja, hogy az áruházlánc tovább növelje kínálatában a magyar termékek arányát és a vásárlók minél több minőségi hazai termék közül válogathassanak - mondta a Pénzcentrumnak Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője, akivel többek közt arról beszélgettünk, hogyan tud egy magyar termelő egy országos lefedettséggel bíró áruházba bekerülni, milyen kritériumoknak kell megfelelnie.
Évek óta folyamatosan nő a Lidl polcain a magyar termékek aránya, az áruházlánc ma már több mint 490 hazai beszállítóval dolgozik együtt, és szeretnék növelni ezt a kört.
- mondta a Pénzcentrumnak Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője, hozzátéve, ezért is hívták életre a Lidl Akadémia Plusz többlépcsős edukációs programot.
Hogy kerülhet egy magyar termelő áruja a német diszkontlánc polcára?
Ahhoz, hogy valakinek a terméke a diszkontláncban megjelenjen, bizonyos kritériumoknak meg kell felelnie, például:
- a termékek minőségének meg kell felelnie az áruházlánc minőségi követelményeinek,
- a termelőnek rendelkeznie kell az áruházak kiszolgálására elegendő volumennel,
- az áruházlánc által előírt auditoknak való megfelelési követelményt teljesíteni kell,
- és kell, hogy legyen lehetőség a növekedésre és fejlesztésre.
Ahhoz, hogy az áruház és a potenciális partnerek egymásra találjanak, hívták életre a Lidl a magyar beszállítókért program keretén belül a Lidl Akadémia Pluszt, amely egy programsorozat keretében biztosít lehetőséget arra, hogy a lehetséges beszállítók szakmai előadásokon vegyenek részt és személyesen is egyeztethessenek a szakmai szervezetek képviselőivel és a Lidl beszerzési vezetőivel.
A program újdonsága az a 80 oldalas átfogó szakmai kiadvány, azaz egy kézikönyv, amely praktikus információkkal szolgál azzal kapcsolatban, hogyan lehet bekerülni az áruházlánc polcaira. Gyakorlatilag egy útmutatót kapnak a termelők, hogy pontosan milyen elvárásoknak kell megfelelniük. Olyan kérdéseket érint a kiadvány, mint a termékajánlat, az árazás, az adminisztratív teendők, vagy akár a hatékonyság növelése.
Jól járnak a kkv-k, ha bejutnak egy országos bolthálózatba
Az áruházlánc országos piacot biztosít, lehetőséget ad a kis- és középvállalkozások számára a tervezhető bővülésre. Ezen túlmenően segíti és támogatja partnerei nemzetközi piacra lépését is, hiszen a Lidl Magyarországgal való együttműködés egyben azt is lehetővé teheti a magyar beszállítók számára arra, hogy határokat átívelően, külpiacokon is érvényesülni tudjanak a diszkontlánc nemzetközi beszállítói hálózatához csatlakozva.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








