Meglepő eredményt hozott egy friss karácsonyi vakteszt a TikTokon. Az olcsó bejglik verték a drága pékségest.
A Pénzcentrum többször írt már arról, hogy a magyar diszkontokban, például a Lidlben szakírók által kifejezetten jónak ítélt borokat lehet beszerezni megfizethető áron. Utánajártunk, vajon milyen szempontok alapján választanak új borokat a szortimentbe, hogyan tud egy magyar borászat bekerülni egy diszkontlánc polcaira és milyen trendeket lát a magyarok bor- és pezsgőfogyasztásával kapcsolatban Herczeg Ágnes, a Lidl borstratégiai tanácsadója.
A Pénzcentrum többször írt már arról, hogy a magyar vásárlók kifejezetten szerencsések, hiszen a diszkontokban vagy hipermarketekben megfizethető áron juthatnak igazán jó minőségű, akár díjnyertes borokhoz vagy pezsgőkhöz. A Lidl akár ezer forint alatti csúcsborait is többször ajánlottuk, most pedig utánajártunk, mégis mi alapján döntik el a diszkontláncnál, mely borok kerülnek a polcokra, hogyan juthat egy magyar borász itala az üzletbe, és hogyan változnak a trendek.
- tudtuk meg a diszkontlánctól, amely megjegyezte, kiemelten fontos számukra a hazai bortermelők és pincészetek támogatása. Nem véletlen, hogy a folyamatosan bővülő borszortimentben kiváló, neves hazai borászatok közreműködésével készült saját házasítású borokat is kínálnak.
Az áruházlánc a polcaira kerülő borokat több ezer különböző hazai és nemzetközi bor közül választja ki. A kiválasztás folyamata hosszú és alapos, ahol szakmai szempontok alapján döntenek arról, hogy az adott kategóriában, típusban és árfekvésben a lehető legmagasabb minőségű tételek kerüljenek a vásárlókhoz. Herczeg Ágnes borszakértő, a Lidl borstratégiai tanácsadója úgy fogalmazott, hogy a bor kiválasztása során fontos azokat a jegyeket megtalálni, melyek a leginkább kifejezik azt a fajtát, amiből a bor készül. Mint mondta, minden bornak harmonikusnak, egyensúlyosnak kell lennie, és kiemelten fontos a komplex ízvilág.
Az áruházlánc borstratégiai tanácsadója elmondta, hogy az utóbbi időben a habzóborok és a pezsgők egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a vásárlók körében, ezeket gyakran koktélalapanyagként is fogyasztják az emberek.
- jegyezte meg, hozzátéve, továbbra is nagyon keresettek a rozék, bár sokan jósolták, hogy csökkenni fog a népszerűségük. A fiatalok körében pedig különösen az illatos fehér borok hódítanak, de emellett népszerűek a vulkanikus borok, a villányiak, és a balatoniak is. Úgy tűnik, a belföldi turizmus élénkülése magával hozta a hazai borok iránti kereslet növekedését is:
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Noha egyre nő az érdeklődés a minőségi italok iránt, még mindig megvan piaca a legalsó szegmensnek is.
- mondta Herczeg Ágnes. Jó példa erre az áruházlánc és a Garamvári Pincészet több éves, közös munkaként megvalósult, kimagaslóan jó ár-érték aránnyal rendelkező, tradicionális eljárással készülő saját márkás Pannon Imperial Extra Dry pezsgője is, ami a 21. VinAgora Borversenyen Champion díjat nyert.
A vállalat mindig is arra törekedett, hogy jó kapcsolatot ápoljon a magyar borászatokkal, amit az is mutat, hogy nagyon sok termelőtől érkezik megkeresés az áruházlánc felé, így nagy szortimentből tudnak válogatni. Minden évben megrendezésre kerül egy borexpó, amire minden borászat jelentkezhet. A beérkező mintákat szakmai szempontok alá vetik a kóstoló során, hogy kategóriájukban a legmagasabb minőséget képviselő borok kerüljenek a diszkontlánc polcaira. Mivel a Lidl állandó kínálata mellett az adott évszaknak, ünnepeknek, eseményeknek megfelelően van úgynevezett akciós kínálat is, éppen ezért több lehetősége is adódik a magyar pincészeteknek arra, hogy bekerüljenek a diszkontáruház kínálatába, ami nagyobb piaci megjelenési és szakmai fejlődési lehetőséget teremt számukra.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








