Az Otthon Start miatt több alpiacon korábban soha nem látott szintre esett vissza az alku tere.
A koronavírus-járvány következtében átalakulnak a vásárlási szokások: a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. adatai szerint az első félévben értékesített autópálya-matricáknak már több mint a felét nem a benzinkutakon vásárolták meg a járművezetők, így a töltőállomások részesedése az eladott matricák darabszámának tekintetében 50 százalék alá csökkent. Az elektronikus értékesítési csatornák népszerűsége viszont nőtt az autópályamatrica-vásárlók körében ugyanebben az időszakban.
- jelentette ki Bartal Tamás, a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ) vezérigazgatója. Az egyéb fizikai eladóhelyek - hipermarketek, utazási irodák, speditőrök stb. - értékesítése is mérséklődött, így az összes fizikai eladóhely részesedése 74 százalékra, 4 millió darabra csökkent az előző évi 80 százalékról.
A járványhelyzet az elektronikus (applikációs, SMS-es, webes) csatornákon értékesítő viszonteladókat kevésbé viselte meg: részesedésük - a NÚSZ által működtetett ematrica.nemzetiutdij.hu oldalt is beleértve - az elmúlt években fokozatosan nőtt, az első félévben pedig már közel 26%-ot ért el. (Korábban ez 20 százalék körül alakult. A NÚSZ jelenleg egyébként közel kétezer viszonteladó céggel, illetve értékesítőhellyel áll kapcsolatban.)
A NÚSZ bevétele a saját online értékesítési csatornáján, az ematrica.nemzetiutdij.hu oldalon mintegy 10%-kal nőtt az idei első félévben. A társaság a gyakori tévesztések, elírások elkerülése érdekében erre - a mobilra is optimalizált - oldalára hívja fel a matricavásárlók figyelmét. Ezen a felületen a regisztráció során minden adatot csak egyszer kell megadni, így a későbbi vásárlások alkalmával a tévesztések esélye nullára csökken. Ráadásul ez az egyetlen olyan elektronikus csatorna, ahol kényelmi díj nélkül lehet e-matricát váltani. A vásárlások itt folyamatosan nyomon követhetőek, visszakereshetők, és még a vásárlást igazoló bizonylatot sem kell megőrizni 2 évig.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








