Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
Makulátlanul kerültek ki a kézi mosogatószerek a termékcsoport fogyasztóvédelmi vizsgálatából, az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) vegyipari laborja a 16 ellenőrzött árucikk közül egyen sem talált fogást. A szakemberek összegzése szerint tíz tányér elmosogatásának költsége a tesztelt típusok használatával 1 és 9 forint között mozog.
Az ellenőrzés során a megfelelő zárhatóságot, a feltüntetett összetevők mennyiségét, a bőrrel érintkező termék kémhatását (pH-értékét), a címkén olvasható tájékoztatás helytállóságát vizsgálták. A mosogatószerek mindegyike átment a próbán, használatuk tehát biztonságos, a vásárlók pontos, hiteles tájékoztatást kapnak összetételükről.
A labor az elmosható tányérszám alapján összemérte a termékek hatékonyságát is. A szakemberek 2 milliliter színezett zsiradékkal egyformán szennyezett tányérokat mosogattak el 45 °C-on, 3 liter mosogatóoldatban, 4,5 g mosogatószer felhasználásával. A mosogatást addig folytatták, amíg a mosogatólé felületén egybefüggő feloldatlan zsiradékfolt jelent meg. A legjobban teljesítő szer egy adagja 26 tányérral bírt el, a másik véglet mindössze 2 tányér megtisztítására bizonyult alkalmasnak.
A régről, jól ismert hazai gyártmányoktól a nemzetközi áruházláncok és bolthálózatok saját márkás árucikkeiig tartó, széles termékpalettára kiterjedő vizsgálat részletes eredménye szerint:
Keszthelyi Nikoletta, az ITM fogyasztóvédelemért felelős helyettes államtitkára elmondta:
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban
- Fontos döntést kell meghozni a nyugdíjjal kapcsolatban
- Világrekorder viadal kezdődik a Balatonon
- Lehet számolgatni a Superchargereknél
- Figyelmeztetés: veszélyes járművek bukkannak fel a hazai utakon