Sajtburger ízű fánk? Elsőre bizarrul hangzik, de egy kíváncsi TikTok-felhasználó megkóstolta helyetted!
Az okostelefontól kezdve a vezeték nélküli billentyűzetig a fiatalok lelkesen használják a XXI. századi technológiákat és élvezik azok minden előnyét. Sajnos úgy tűnik, hogy az idősebbek esetén nem ez a helyzet. A 16 évesnél idősebb gyermekeket nevelő magyar szülők 35% tartja magát a technológia terén újoncnak. Ezen szülők több mint a fele (52%-a) számolt be arról, hogy a gyermeke segítsége nélkül napi szinten küzd technológiai kihívásokkal.
A fiatalabbak pedig tartanak attól, hogy az idősebb családtagok esetleg nem akkora technológiai zsenik, ezért segítségre szorulnak majd az eszközök és kütyük használatában. Ez azt jelenti, hogy a szülők és nagyszülők hiába keresik a legújabb technológiai vívmányokat a karácsonyfa alatt. A Kaspersky kutatásának eredménye azt mutatja, hogy az Y-generáció tagjai nem hajlandóak sokat költeni technológiai termékekre karácsonykor, mert attól tartanak, hogy teljes munkaidős technológiai tanácsadónak használja őket a család.
A technológiában jártas Y-generációsok csaknem a fele (47%-a) azt mondta, hogy nem szívesen ajándékoz technológiai eszközt a szüleinek vagy az idősebb családtagoknak, mert úgysem fogják tudni beállítani őket. A Kaspersky "The Rise of Can You Just..." (azaz "Egyre több a Tudnál-e segíteni...? kérés") című jelentése rámutat, hogy ez a korcsoport terhesnek érzi a szerettei kéréseit, mert nagyon gyakran kérik meg őket a családtagok technológiai segítségnyújtásra.
Ezek a megállapítások adatokkal jól alátámasztottak, ugyanis a felmérésben részt vevő, 16 évesnél idősebb gyermekeket nevelő magyar szülők 35% tartja magát a technológia terén újoncnak. Ezen szülők több mint a fele (52%-a) számolt be arról, hogy a gyermeke segítsége nélkül napi szinten küzd technológiai kihívásokkal.
- mondta David Emm, a Kaspersky vezető biztonsági kutatója, aki hozzátette:
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


