Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
A SPAR üzleti modelljéhez mára már 186 franchise üzlet tartozik, az üzletág éves forgalma több mint 47 milliárd forint és mintegy 1700 embernek jelent biztos megélhetést. A csatlakozó üzletek átalakításakor fontos szempont, hogy minél több helyi előállítású élelmiszer is szerepeljen a választékban.
A SPAR franchise szövetségéhez 2019. szeptember 1-jével már 186 üzlet csatlakozott, egy év alatt 33 eladóhellyel gyarapodott a hálózat.
A hálózatbővülésnek köszönhetően új SPAR market üzletek fogadják a vevőket Budapesten, Pencen, Vértesacsán, Siófokon, Szabadszálláson, Gyomaendrődön és Nagyvenyimben, illetve OMV SPAR express nyílt a budapesti, mosonmagyaróvári, körmendi, győri, soproni, kecskeméti, szekszárdi, pécsi, egri és komáromi OMV töltőállomásokon, így már 85 töltőállomáson találkozhatnak a vásárlók a megszokott SPAR-minőséggel.
A franchise hálózat 2012-ben két üzlettel indult, 2018-ra pedig már 186-ra növekedett a társuló partnerek száma. A kezdeti forgalom 237 millió forintot tett ki, amely 2018-ra elérte a 47 milliárd forintot. Mindeközben a SPAR franchise program üzletei szerte az országban mintegy 1700 embernek nyújtanak biztos megélhetést.
- mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A SPAR partner program során a csatlakozó üzletek átalakulnak: a modernizáció első számú szempontja, hogy a vevő éppen olyan vásárlási élményben és kényelemben részesüljön, mintha saját üzemeltetésű üzletbe tért volna. Fontos a világos, tágasabb érzetet adó és letisztult színvilágú eladótér kialakítása, amely jellemzően a homlokzat teljes felújításával - esztétikusabb megjelenésű főfronttal és fotocellás ajtóval, nyílászáró-korszerűsítéssel, illetve új hőszigetelés kiépítésével jár együtt. Kívül-belül egységes színeket kap az üzlet, a régi gépeket és berendezéseket újakra cserélik, és modernizálják a hűtés és fűtés, illetve a világítás rendszerét. Az energiatakarékos szemlélet a felújítás során nem pusztán környezetvédelmi tényező, hanem a partnerek hatékonyabb gazdálkodását is segíti.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A belső tér tervezésekor döntő jelentőséggel bír, hogy a minőségi frissáru - a zöldség-gyümölcs-, pékáru-, hús- és csemegetermékek - megjelenítéshez szép és korszerű bútorokat igényelnek a vásárlók. Egyre több üzletben kapnak helyet a grillpultok, a kényelmi és speciális élelmiszereket kínáló polcok és hűtők is, hiszen egyre több vásárló keresi és igényli ezeket a termékeket. A franchise partnereknél a SPAR arra is nagy figyelmet fordít, hogy a helyi és regionális élelmiszertermékek és specialitások minél nagyobb számban jelenjenek meg.
A franchise hálózat további bővítése az elkövetkező időkben is a SPAR Magyarország kiemelt céljai között szerepel, újabb üzletnyitások várhatóak a jövőben is.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








