Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
November 3-tól érhető el a Halle Berry nevével fémjelzett ruhakollekció az ALDI magyarországi üzleteiben. A kínálatban pólók, blúz, ruha, kardigán, farmer, sál és női táska található, a divatra fogékony vásárlók igényeire szabva.
Az ALDI nem először fog össze világsztárral, 2017-ben Anastacia segítségével debütált a Music Loves Fashion kollekció. Az ismert énekesnőt idén egy Oscar-díjas színésznő, Halle Berry váltja, akinek megjelenése nem csupán a filmekben stílusos. Az egykori Bond-lány, aki a sorozat "Halj meg máskor" című részében a korábbi Bond-filmek előtt tisztelegve többek közt Ursula Andress legendás jelenetét ismételte meg, nemcsak szépségéről ismert, hanem tehetségéről is, amit a szakma 2002-ben a legjobb női főszereplőnek járó Oscar-díjjal ismert el a Szörnyek keringőjében nyújtott alakításáért. Halle örömmel vállalta a felkérést, és az ALDI-val közösen tervezte meg a "blue motion by Halle Berry" kollekciót, amelynek minden darabja hűen tükrözi a színésznőre jellemző letisztult, ámde izgalmas stílust. Az egyes ruhadarabok kényelmes, puha anyagokból készültek, és sokféleképpen variálhatók.
Halle Berry nemcsak színésznőként ismert, számos karitatív szervezetet segít munkájával, felemeli szavát a családon belüli erőszak, valamint az éhezés ellen vagy éppen az őt is érintő cukorbetegségre hívja fel a figyelmet, és hamarosan debütál első rendezése is.
- mondta a színésznő a bemutató kapcsán. Az ALDI "blue motion by Halle Berry" kollekciója Magyarországon november 3-ától érhető el a készlet erejéig, az áruházlánctól megszokott kiváló ár-érték arányban.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Ukrán erőműveket támadtak az oroszok, miközben Lavrov a biztonsági garanciákról beszélt
- Fábián László: nem elérhetetlen cél a kétszáz fős magyar csapat a párizsi olimpián
- Félhavi eső szakadt több hazai térségre
- Áprilistól nem vizsgálják, sért-e szankciót Észak-Korea
- Bondár a nyolcaddöntőig jutott Mexikóban
- Ha valamire, hát az eladásokra nem panaszkodhat a Volkswagen