A karácsony közeledtével egyre többen vágnak bele a karácsonyi ajándékok beszerzésébe és otthonuk feldíszítésébe.
Idén rendezik meg hatodjára a Lidl Wine Expo Hungary-t, amelyen a Lidl külföldi áruházainak szakértői kiválasztják, melyik magyar bor kerüljön a kinti polcokra.
Ezekben a napokban dől el, hogy 7 magyar borrégió 350-féle bora közül melyeket fogja jövőre exportálni a Lidl Magyarország a külföldi áruházaknak. A Lidl Wine Expo Hungary-n hat ország - Bulgária, Horvátország, Németország, Lengyelország, Szlovénia és Szlovákia - borszakértői válogatnak a magyar termékek között, és rendelik meg az ottani Lidl-öknek a magyar borokat.
Az expó megnyitó sajtótájékoztatóján Magyar Levente, a Külgazdasági és Külügyminisztérium miniszterhelyettese arról beszélt, hogy "hallatlan nagy eredményeket" hozott az öt évvel ezelőtt indított kezdeményezés. Kiemelte, hogy a Lidl az évek során kinőtte magát a legnagyobb magyar borexportőrré. Magyar Levente beszélt arról is, hogy a modern mezőgazdaságban rejlő lehetőségeket kell kiaknázni, ám ehhez szükség van olyan szereplőkre, akik "felvállalják" azt a kereskedelmi tevékenységet, amellyel más országokban is lehet értékesíteni. A miniszterhelyettes beszélt arról is, hogy a boltlánc több mint 11 ezer üzlettel rendelkezik világszerte, amelyben rengeteg lehetőség van.
Nepp Zoltán, a Lidl beszerzési ügyvezetője az expót megelőző sajtóeseményen ismertette: egy erős szisztémát kellett kidolgozniuk a magyar termékek exportjára. Mára pedig 350 magyar beszállító 2500 terméke szerepel a Lidl palettáján. A borok pedig külön figyelmet kapnak. Tavaly 4,8 millió palackos rendelés született a Lidl Wine Expón összesen pedig 11 millió üveg bort exportáltak, több mint 4 milliárd forint értékben. Jövőre pedig az a cél, hogy nem csak a fent említett országokba szállítsanak, hanem "az összes Lidl-országba". A cégvezető ismertette, több mint 1100 fajta borból választották ki a 350 legjobbat, amelyeket a szakértők elé tettek.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Mennyire ismered a lakás-előtakarékossági lehetőségeket?
Mire fordítanád szívesen a lakás-előtakarékossági szerződésed?
-
A digitalizáció és az együttműködés lehet a KKV-k túlélésének egyik kulcsa 2025-ben
A Billingo kollaborációs programmal hívja fel a figyelmet a vállalkozói összefogás előnyeire.
-
Mire használnád a lakástakarék-megtakarításodat?
Milyen szempontok fontosak egy megtakarítás kiválasztásánál?
-
Karácsonyi bevásárlás? Nézzük, milyen akciók lesznek a Lidlben
Az áruházlánc akciós kínálata az ünnepi menüre fókuszál.
-
Így védheted ki a legdurvább pénzügyi átveréseket: az OTP Bank szakértője válaszol
Bényi Mónikát, a Csaláskezelési osztály vezetőjét kérdeztük.
-
Felújítanál vagy vásárolnál a lakástakarékodból?
Mire költenéd a lakásszámládat?
-
Végre fellélegezhetnek a kisvállalkozók? Ez vár rájuk 2025-ben
Az OTP Bank elemzői mérsékelt javulást várnak.
-
Netes vásárlásokhoz is tökéletes választás a Mastercard Gold betéti kártya (x)
Akár online vennénk koncertjegyet karácsonyi meglepetésként, akár egy hagyományos boltban szereznénk be az ajándékokat, a Mastercard Gold betéti kártya mindkét esetben kéznél van.
-
Az ASUS újdonsága tökéletes üzleti partnered lesz (x)
A munkaerőpiac digitalizációjának gyors ütemében a mesterséges intelligencia megjelenése új korszakot nyitott.