A foodora decemberben Cegléden is elindította kiszállítási szolgáltatását, ezzel 2025-ben már 21 új városban vált elérhetővé a platform.
Októbertől indul Kecskeméten és környékén a Tesco házhozszállítás. Az áruházlánc 25 új kolléga munkába állításával gondoskodik az itt élő, körülbelül 215 ezer lakos kiszolgálásáról. A házhozszállítási szolgáltatás bővítéssel országosan így már több mint 1,6 millió háztartás számára lesz elérhető az online bevásárlás lehetősége.
A tanév újraindulásával ismét besűrűsödtek a napok. Az iskola, óvoda, valamint a munka és különórák mellett a családokban egyre kevesebb idő jut a közös programokra. Az együtt töltött idő különösen értékes, ezért óriási segítség, ha a hétvégi nagy bevásárlást minél könnyebben és gyorsabban intézhetjük. Az egyre több magyar háztartást lefedő Tesco Online Bevásárlás október elején Kecskemétre, Ballószögre, Helvéciára, Nagykőrösre, Kiskunfélegyházára, Ceglédre, illetve Nyársapátra is megérkezik. Az itt lakó körülbelül 215 ezer ember így otthon, akár a kanapéról pár kattintással kiválaszthatja, mire van szüksége, az áruházlánc pedig házhoz viszi a megrendelt termékeket. A szolgáltatásra előzetesen regisztrálók két darab, kedvezményes vásárlásra jogosító kupont kapnak, amelyeket online válthatnak majd be.
25 új kolléga munkába állításával az eddigi több mint 1,5 millió mellett - a mostani bővüléssel - további 85 ezer háztartás, és egy újabb régió számára lesz elérhető az online bevásárlás lehetősége.
Budapest, Szeged, Győr, Veszprém, Székesfehérvár, Debrecen és Pécs régióival együtt októbertől országosan összesen már 129 településen vehető igénybe a szolgáltatás. A vásárlók kétórás idősávok kiválasztásával, akár három hétre előre is leadhatják rendelésüket a közel 20 ezerféle, a kecskeméti áruházban elérhető termékekre, amelyek kiszállítását reggel 8 és este 10 óra között kérhetik.
A felhasználók az oldalon vagy az alkalmazásban tudják összeállítani a rendelésüket. A bevásárló asszisztensek a kiválasztott termékeket a kecskeméti Talfája utcában lévő hipermarketben fogják összekészíteni, amelyeket kollégáik négy autóval szállítanak ki a vevőknek. Amennyiben valamelyik megrendelt termék éppen nem elérhető az áruházban, az asszisztensek helyettesítő terméket választanak. Ez árban és minőségben is a lehető legközelebb áll az eredetileg rendeltekhez. a vásárló pedig eldöntheti, hogy kéri-e ezt a terméket vagy nem. A válogatás és a "kosár" feltöltése tehát ugyanúgy zajlik, mintha mi magunk vásárolnánk személyesen.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








