Tegnap este kihúzták az Eurojackpot 2025/51. heti, pénteki nyerőszámait, de nem volt telitalálat.
A felnőtt lakosság több mint 70 százaléka ismeri, és minden második ember játszik is az Eurojackpottal, noha ez a legfiatalabb játék az összes közül.
A Szerencsejáték Zrt. által kínált szerencsejátékok széles skálájában az Eurojackpot többféle rangsorban is az első helyet foglalja el - írja közleményében a vállalat. A legfiatalabb számsorsolásos játékról van szó, hiszen alig kevesebb, mint 5 éve tartották az első magyarországi sorsolást. A legnagyobb hazai lottónyeremény is az Eurojackpothoz köthető, ugyanis 2017 februárjában több mint 22,5 millió eurót, azaz közel bruttó 7 milliárd forintot nyert egy magyar játékos.
További érdekesség, hogy a nem telitalálatos szelvény legmagasabb magyar nyereménye is ehhez a játékhoz kapcsolódik: 2018. 23. játékhetében egy magyar játékosnak elég volt 5 + 1 számot eltalálnia, ahhoz, hogy milliárdos legyen. A hat szám közel bruttó 1,3 milliárd forintot ért.
A fentiek tükrében egyáltalán nem meglepő - a nemzeti lottótársaság 2018. decemberi kutatásai alapján -, hogy a felnőtt lakosság 73 százaléka ismeri és minden második ember valamilyen gyakorisággal játszik is Eurojackpotot. A demográfiai adatokból az látható, hogy a nők és a fiatalabb korcsoporthoz tartozók (18-29 év közöttiek) kevésbé, a férfiak és az idősebb korosztály körében viszont nagyobb népszerűségnek örvend a játék.
A felmérésből az is kiderült, hogy a játékosok egyharmada (32 százalék) egy éven belül kezdett el játszani az Eurojackpottal, a válaszadók 34 százaléka pedig 1-2 éve játszik a játékkal.
KATTINTS! Friss hírek, nyerőszám kereső EUROJACKPOT aloldalunkon
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








