Bár ezek az üzletek nem rendelkeznek akkora polcterülettel, mint a nagyobb boltok, a változtatásokkal több helyet biztosítottak saját márkás termékeiknek.
Annak ellenére is nőttek a mozibevételek, hogy tavaly nem jött ki új Star Wars film. Csaknem 14 millióan ragadtak popcornt, kólát és ültek be filmet nézni 2018-ban.
A magyarországi mozik 13,98 milliós nézőszámmal tavaly 20,11 milliárd forintos bevételt értek el, így az egy évvel korábbihoz képest annak ellenére is 97 millió forintos többlet keletkezett a kasszákban, hogy együttesen 319 ezerrel kevesebben váltottak jegyet - írta a Világgazdaság a Filmforgalmazók Egyesülete adatai alapján.
A kimagasló eredményeket hozó 2017-es év után tehát 2018 kisebb megtorpanást hozott, ami először is annak tudható be, hogy tavalyelőtt a Star Wars: Az utolsó Jedik csaknem 1,13 milliárd forintos bevétellel kasszát robbantott, de tavaly nem jelentkezett folytatással az űrben játszódó kultikus sci-fi. Mivel a kihívók egyike sem tudta átlépni a bűvös egymilliárdos határt, a Bosszúállók: Végtelen háború című film 897 millió forinttal nyerte az évet. A lap szerint a "Csillagok háborúja-mentesség" kedvező hatása, hogy a sikerfilmek között kevésbé koncentrálódott a bevételek eloszlása: hét alkotás zárt 500 millió forint felett, míg 2017-ben csak négy.
A magyar filmek közül tavaly egyik sem vonzott annyit nézőt, mint az előző évben a Kincsem, de így is - 2017-hez hasonlóan - több mint egymillió néző választása esett magyar filmre, ilyesmire legutóbb 2008-ban volt példa. Emellett a Magyar Nemzeti Filmalap adatai szerint a hazai alkotások tavalyi nézettsége az országos elérésű televíziókban meghaladta a 26 milliót.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Csiki Varga Tamás: a hidegháborús elrettentést idézné a nukleáris fegyverek telepítése Lengyelországba
- Parragh László: Magyarország Európa egyik legjobb szakképzési rendszerét hozta létre
- Jönnek az olcsó Teslák, kilőtt a részvény
- Sokmilliós bírságot kapott az Erste Befektetési Zrt.
- Ismét felcsendül az ország egyik legszebb énekhangja
- Tekintélyes összeget csapol le a kormány a rezsivédelmi alapból